    From: "Pajonk" <p...@o...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Szukam cichego wentylatora 120mm
    Date: Wed, 12 Nov 2014 20:23:36 +0100

    W dniu 2014-11-12 o 19:18, Pajonk pisze:

    > Pewno ten zasilacz zawsze na maxa wentylator ustawia?

    Do tej pory myślałem że ma regulacje obrotów, bo zawsze pacował bezgłośnie.

    > A co było oryginalnie? Chodzi o dopasowanie wydajności tego nowego.

    Niestety nie wiem - fabryczny wiatraczek, a naklejke zdrapałem :/

    > Może Cooler Master Blade Master?

    Z tego co widze ma ponad 30dB i obroty aż do 2000, to już ten scythe działą
    poniżej 30 dB. Myśle nad bequiet silent wings, choć niestety jest droższy.

    Myśle czy może nie spróbować podłączyć tego co jest do molexa 7v i obniżyć w
    ten sposób szybkość obrotów. Pytanie tylko czy bez podłączonego zasilania do
    wiatraka zasilacz wystartuje, ktoś już próbował?