  • Data: 2014-11-14 14:31:18
    Temat: Re: Szukam cichego wentylatora 120mm
    Od: "Pajonk" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Podmiot Liryczny" napisał w wiadomości grup

    > Włożyłem onegdaj do zasilacza silent wingsa (u mnie weszła czternastka)
    > podpiąłem pod oryginalną wtyczkę i jest zupełnie inna bajka. Nie wiem, czy
    > w tym BQ jest jakieś inne pwn czy ki diabeł - ale ten wiatrak pracuje cały
    > czas jak budowlańcy w PRLu.
    > Najważniejsze jednak, że jest cicho i chłodno. Silenty są fajne, bo nawet
    > jak je rozpędzić, to powietrze przepływające buczy basowo, a to jest
    > zdecydowanie milsze dla ucha.

    Dzięki za podpowiedź, zacząłem czytać i też trafiłem na wentylatorki tej
    firmy, jednak stwierdziłem że inwestowanie prawie 100 PLN w wiatrak do
    zasilacza wartego połowe tej kwoty to przesada, dzisiaj kupiłem nowy
    zasilacz właśnie be quiet z wiatrakiem silent wings. Idealna cisza, jednak
    temu wiatrakowi w silent wings też nic nie brakowało.