  • 41. Data: 2011-07-23 10:33:46
    Temat: Re: Szukam bardzo oszczędnego auta (spalanie)
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Rafał,

    Saturday, July 23, 2011, 12:19:23 AM, you wrote:

    [...]

    > A ! Gdyby ktoś chciał próbować - gin z colą totalnie nie
    > wchodzą. Buehhhh ...

    FUUUJ!

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 42. Data: 2011-07-23 14:07:29
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    On 23 Lip, 09:42, "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl> wrote:
    > Trudno mi uwierzyć, żę na zatłoczonych autostradach
    > niemieckich, ze sporą liczbą remontów i ograniczeń do 80 km/h i 120 km/h
    > jest w stanie utrzymać taką wysoką średnią mając ustawione na tempomacie
    > tylko 140 km/h.

    A kiedy ostatnio jechałeś tymi zatłoczonymi i remontowanymi
    niemieckimi autostradami? :>
    Ja trasę Wrocław - okolice Mannheim (czyli ciągle czwórką, naszą i
    germańską) w ciągu ostatnich 5 lat
    przejechałem pi razy oko ponad 140 razy, samochodem, motórem i
    autobusem, więc czuję się
    w prawie aby mieć taki a nie inny pogląd o tym akurat kawałku
    germanii :>

    Pzdr.
    L.

  • 43. Data: 2011-07-23 14:29:56
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 22-07-2011 18:22, kamil pisze:

    > Ale tylko z naklejką M i wydechem REMUS!

    ROMULUS :) Ale takie to już zatrzymuje się na śniegu z 40km/h na odcinku
    3 metrów ;)

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 44. Data: 2011-07-23 15:20:34
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    Dnia 23-07-2011 o 14:07:29 Lisciasty <l...@p...pl> napisał(a):

    > A kiedy ostatnio jechałeś tymi zatłoczonymi i remontowanymi
    > niemieckimi autostradami? :>
    > Ja trasę Wrocław - okolice Mannheim (czyli ciągle czwórką, naszą i

    2 tygodnie temu, 5 tygodni temu, 6 tygodni temu. Ale faktycznie, A4 nie
    jechałem.

    Pzdr
    TG

  • 45. Data: 2011-07-23 15:49:37
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Dykus <d...@s...wp.pl> writes:

    > 4000zł rocznie. Dla 8l/100km jest to 32tys. PLN rocznie. Przy czym jak

    To chyba taniej będzie się przeprowadzić blizej miejsca pracy.
    Dojeżdżanie 400 km dziennie nawet autostradami to szaleństwo jest...

    MJ

  • 46. Data: 2011-07-23 18:29:42
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-07-23 13:49:37 +0000, Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> said:

    > To chyba taniej będzie się przeprowadzić blizej miejsca pracy.

    Przy podawanej cenie litra paliwa na poziomie 4000 zł, to prawda.
    ;>

    > Dojeżdżanie 400 km dziennie nawet autostradami to szaleństwo jest...

    ~300.
    Czyli ~150 w jedną.
    Godzinę tam, godzinę z powrotem... ...to coś jak w DC metrem dojeżdżać.
    Żadna mecyja.
    :-)

    --
    Bydlę

  • 47. Data: 2011-07-24 14:17:20
    Od: Dykus <d...@s...wp.pl>

    Witam,

    W dniu 2011-07-22 22:25, Bydlę pisze:

    > Przemyśl to zdanie.
    > ;-)

    Czepiasz się tego, że gdzieś zabrakło "na 100km"? :)

    --
    Pozdrawiam,
    Dykus.

  • 48. Data: 2011-07-24 18:28:39
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-07-24 14:17:20 +0200, Dykus <d...@s...wp.pl> said:

    > Czepiasz się tego, że
    > gdzieś zabrakło "na 100km"? :)

    A skąd mi wiedzieć, co chciał napisac autor? Dopytuję się.
    :-)

    --
    Bydlę

  • 49. Data: 2011-07-31 20:53:51
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

    Użytkownik "Tomasz Gorbaczuk"

    Zgodnie z obietnicą wyniki z ostatniego wyjazdu - trasa od Wrocławia do
    Frankfurtu nad Menem - 690km tylko autostrada - średnia prędkość 124km/h
    średnie zużycie 6.0 l/100km

    Druga trasa - Frankfurt - Obersdorf - Frankfurt - Wrocław - ok 1700km -
    średnia prędkość 98km/h, średnie zużycie paliwa 5.3l/100km

    Pozdrówki