  • 1. Data: 2011-07-22 17:04:48
    Temat: krokodyle z radarami
    Od: "PaweL" <l...@i...pl>

    Zaczęło się polowanie na wszystkich kierowców.

    Dziś na S8 (w Warszawie) ITD stało na ograniczeniu do 80km/h z jakimś
    groźnie wyglądającym pudełkiem na dachu.

    Paweł

  • 2. Data: 2011-07-22 17:18:29
    Temat: Re: krokodyle z radarami
    Od: Rafał Grzelak <s...@s...com>

    PaweL wrote:

    > Zaczęło się polowanie na wszystkich kierowców.
    >
    > Dziś na S8 (w Warszawie) ITD stało na ograniczeniu do 80km/h z jakimś
    > groźnie wyglądającym pudełkiem na dachu.

    Jak ja jechalem to stalo ograniczenie do 80, ale utrudnien w ruchu brak.
    Znowu robotnicy "zapomnieli" posprzatac znaki?

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 3. Data: 2011-07-22 18:01:47
    Od: mister <b...@e...com>

    W dniu 2011-07-22 17:04, PaweL pisze:
    > Zacz??o si? polowanie na wszystkich kierowc?w.
    >
    > Dzi? na S8 (w Warszawie) ITD sta?o na ograniczeniu do 80km/h z jakim?
    > gro?nie wygl?daj?cym pude?kiem na dachu.

    nie rob z siebie kretyna.

  • 4. Data: 2011-07-22 18:40:16
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Fri, 22 Jul 2011 17:04:48 +0200, "PaweL" <l...@i...pl>
    wrote:

    >Dziś na S8 (w Warszawie) ITD stało na ograniczeniu do 80km/h z jakimś
    >groźnie wyglądającym pudełkiem na dachu.

    To urządzenie do kontroli viaboxów.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 5. Data: 2011-07-22 21:12:24
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "PaweL" <l...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Zaczęło się polowanie na wszystkich kierowców.
    >
    > Dziś na S8 (w Warszawie) ITD stało na ograniczeniu do 80km/h z jakimś
    > groźnie wyglądającym pudełkiem na dachu.

    Viaboxy kontrolowali.
    Jechałeś TIR-em i nie miałeś takowego?

  • 6. Data: 2011-07-22 22:31:36
    Od: "Paweł W." <p...@w...onet.pl>

    > Jak ja jechalem to stalo ograniczenie do 80, ale utrudnien w ruchu brak.
    > Znowu robotnicy "zapomnieli" posprzatac znaki?

    Dopiero stawiają. Remont ma być. Normalnie jak za Gierka ;-)

    > Pozdrawiam, Rafał.
    > rg[na]skrzynka[kropka]pl

    Pozdrawiam
    Paweł