    From: A.L. <a...@a...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Subject: Re: Szuka?em schematu wybieraka grupowego...
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    Date: Fri, 18 Oct 2013 19:02:59 -0500

    On 18 Oct 2013 21:44:32 GMT, Jaros?aw Soko?owski <j...@l...waw.pl>
    wrote:

> [...]
    >"napisanie programu" rozumie się wywoływanie bibliotecznych funkcji do
    >malowania na ekranie ramek, okienek, przycisków czy innych dupereli.
    >A z rzeczy niebibliotecznych, to może być dodawanie, mnożenie i dzielenie
    >kilku liczb -- co w sumie ma dać na przykład "aplikację do wypełniania
    >zeznania PIT". I tu zwykle zaczynają się nieporozumienia co do tego, co
    >oznacza "bezbłędny program". Bo te "aplikacje", fakt, zwykle działają
    >albo nie -- i nikt nie jest w stanie przewidzieć, która z możliwości
    >zajdzie gdy akurat zbliża się ostatni dzień kwietnia.

    Ty w ogole kiedys programowalexs, czy tez znasz programowanie z gazety
    Bajtek?

    >Ja do rzeczy podchodzę bardziej oldskulowo. Hołduję takim przesądom
    >światło ćmiącym, jak na przykład "warunek stopu". Że niby każdy porządny
    >program po uruchomieniu powinien się sam zatrzymać. Im szybciej, tym
    >lepiej. Co jest warunkiem koniecznym, choć nie wystarczającym, by orzec,
    >że program jest bezbłędny.

    Cos opowiadasz nonsensy.

    > Wiem, że w tym momencie oponentnowi zaczyna
    >się malować na twarzy taki wyraz, jakby chciał powiedzieć "co żeż pan
    >mi tu za farmazony prawi, program mam się sam zatrzymać?! toż on w takim
    >razie na pewno jest zapluskwiony jak materac w hotelu robotniczym! pewnie
    >to jakiś darmowy program -- trzeba kupowac porządne, za pieniądze, te się
    >same nie zatrzymują nigdy".

    Rzeczywiscie, chyba nie ma potzreby abysmy dalej "dyskutowali". To
    zreszat grupa o telefonii. Tak na marginesie, program obslugujacy
    centrale telefoniczna po uruchomieniu powinien sie zatrzymac. Czym
    szybciej, tym lepiej. Co jest warunkiem koniecznym aby program byl
    poprawny

    A.L.