  • 321. Data: 2015-06-15 19:00:21
    Temat: Re: Szkoda że nie prowadził jakiś obrońca drzew...
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2015-06-15 18:53, RoMan Mandziejewicz wrote:

    > Podsumowują - jakikolwiek "nadmiar" CO2, powstały w związku z
    > wycięciem drzew, zostanie natychmiast skonsumowany przez okoliczne
    > rośliny, które wyprodukują tlen.

    Z tym, że jednak zawartość CO2 w powietrzy jakimś cudem rośnie. Do dupy
    te twoje teorie.

    Shrek.

  • 322. Data: 2015-06-15 20:53:47
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Shrek,

    Monday, June 15, 2015, 7:00:21 PM, you wrote:

    > Z tym, że jednak zawartość CO2 w powietrzy jakimś cudem rośnie.

    400ppm to są ilości ŚLADOWE!

    > Do dupy te twoje teorie.

    Więcej szacunku dla siwych włosów, chamie.

    *PLONK!* warning!

    --
    RoMan

  • 323. Data: 2015-06-15 21:48:38
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2015-06-15 20:53, RoMan Mandziejewicz wrote:

    > Więcej szacunku dla siwych włosów, chamie.
    >
    > *PLONK!* warning!

    LOL

    Nie no staaaaryyy, proszę nie! tylko nie to!!!! :P Już nie będę!!!!!11111

    Shrek.

  • 324. Data: 2015-06-16 00:49:36
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 15 Jun 2015 18:38:35 +0200, Shrek napisał(a):

    > Błędnie założyłeś, że bilans wyrówna się jak nowa sadzonka dożyje wieku
    > obecnego drzewka. Wtedy wyrówna się dopiero produkcja:P

    Jak to bedzie buk i produkcja starego bedzie spadac, to sie po pewnym
    czasie wyrowna

    > Ale pominąłeś, że jako jeden jedyny ma maksimum.

    Bo sie ograniczyli do 100 lat :-)
    Drugie tam sprawia wrazenie jakby juz to maximum osiagnelo.

    No ... w Polsce zyjemy. Jaki Bartek duzy jest - kazdy widzi.
    Co innego w USA ... ale nawet sekwoje musza kiedys osiagnac swoje
    maksimum :-)

    > Ciepło źle, spadnie śnieg, to afera, że zima drogowców zaskoczyła;)

    Zaraz zaraz - nie mylmu skutkow i przyczyn.
    Snieg moze i zly, ale nie powinien zaskakiwac :-)

    J.

  • 325. Data: 2015-06-16 06:34:43
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2015-06-16 00:49, J.F. wrote:

    > Jak to bedzie buk i produkcja starego bedzie spadac, to sie po pewnym
    > czasie wyrowna

    A jak brzoza? Zresztą dale się nie wyrówna w kilkadziesiąt lat.

    > Zaraz zaraz - nie mylmu skutkow i przyczyn.
    > Snieg moze i zly, ale nie powinien zaskakiwac :-)

    Ostatnio ktoś narzekał;)

    Shrek.

  • 326. Data: 2015-06-16 08:48:26
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-06-16 o 06:34, Shrek pisze:

    > A jak brzoza? Zresztą dale się nie wyrówna w kilkadziesiąt lat.

    A po co w ogóle ma się wyrównać?

    --
    Liwiusz

  • 327. Data: 2015-06-16 09:13:51
    Od: Bartek Kacprzak <b...@w...pl>

    W dniu 2015-06-15 o 18:37, re pisze:

    > Ale nie zwalniasz bo jesteś dupa i się zagapiłeś
    Co ma piernik do wiatraka?
    Jak dłubiesz w nosie i nie patrzysz na drogę tylko na paluchy i oglądasz
    co sobie wydłubałeś to twój problem.

    > Po drugie mam coś takiego w swoim samochodzie co nazywa się ABS
    > ---
    > ABS służy nieblokowaniu kół by się dało manewrować, np wjechać między te
    > pieprzone drzewa. A nie po to by nim zahamować.

    A czy ja napisałem, że ABS do tego służy? Jakaś projekcja?
    > sprawne hamulce.
    > ---
    > Ale jesteś dupa i nie zauważyłeś, że na drodze jest gołoledź na którym
    > każde hamulce są nieskuteczne.

    Jak masz gołoledź to na drodze bez drzew przelecisz na przeciwną stronę
    pod nadjeżdżającego TIRa.
    > Jeżeli jadę 80 to pewnie zdążę wyhamować do w miarę
    > bezpiecznej prędkości.
    > ---
    > Mac Gyver ?

    Kurw, następny co czytać nie umie.
    Jak mam przypierdolić w drzewo to wolę zrobić to np jadąc 40 km/h niż 90.
    A do tego właśnie sprowadza się zwalnianie na drodze przy której rosną
    drzewa.

    --
    BartekZX9R
    Ave1,8

  • 328. Data: 2015-06-16 09:24:24
    Od: Bartek Kacprzak <b...@w...pl>

    W dniu 2015-06-15 o 18:33, re pisze:

> [...]
    > ze zrozumieniem? Czepiłeś się stwierdzenia, że zatrzymują nawiewanie
    > śniegu, tam masz potwierdzenie. Chcesz więcej sam sobie szukaj. U mnie
    > google działa.
    > ---
    > Jakie k.. potwierdzenie. Zacytowałeś przepis o całej roślinności i
    > uważasz, że chodzi o drzewa. Tylko tam nie chodzi o drzewa bo drzewa
    > zrzucają liście i przewracają się a nie zatrzymują nawiewanie śniegu.
    > Chodzi o krzewy, także między pasami. I pisze o kulturowym znaczeniu a
    > nie bezpieczeństwie. O tym, że gęsta roślinność zatrzymuje hałas. Czyli
    Jak kurwa zrzucają liście i się przewracają to może, należy je wszystkie
    pościnać? Także przy chodnikach. BO przecież może się takie drzewo na
    przechodnia przewrócić. Nie wychodź z domu bo to niebezpieczne jest.

    W cytacie jest to napisane co jest, szpaler drzew posadzony przy drodze
    będzie miał takie same właściwości co krzewy, dla ułatwienia wiatr nie
    zawsze wieje z jednej strony.

    --
    BartekZX9R
    Ave1,8

  • 329. Data: 2015-06-16 09:27:39
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Shrek,

    Monday, June 15, 2015, 9:48:38 PM, you wrote:

    > LOL
    > Nie no staaaaryyy, proszę nie! tylko nie to!!!! :P Już nie będę!!!!!11111

    *PLONK!* za głupotę.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 330. Data: 2015-06-16 09:28:27
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2015-06-15 18:37, re wrote:

    > ABS służy nieblokowaniu kół by się dało manewrować, np wjechać między te
    > pieprzone drzewa. A nie po to by nim zahamować.

    Po to żeby można było skutecznie zahamować również. Tarcie dynamiczne
    poza wyjątkowymi sytuacjami jest większe niż statyczne. Czyli na granicy
    poślizu, z kręcącymi się kołami zahamujesz skuteczniej niż na
    zablokowanych kapciach.

    Wiem, że ponoć są tu tacy, co lepiej kontrolują granice poślizgu
    komputerem białkowym niż zrobi to za nich ABS - poniekąd wynika to z
    tego, że żyjemy w kraju, gdzie 99% osobników płci męskiej jeździ
    znacznie lepiej od średniej, a w końcu tu prawie sami faceci i poniekąd
    elita, więc niby nic dziwnego;). Ale ja pozostanę sceptyczny;)

    Shrek.