-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!feeder.erje.net
!1.eu.feeder.erje.net!feeder2.ecngs.de!ecngs!feeder.ecngs.de!81.171.118.62.MISM
ATCH!peer02.fr7!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.
neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-ma
il
Date: Mon, 15 Jun 2015 12:54:38 +0200
From: Bartek Kacprzak <b...@w...pl>
Reply-To: b...@w...pl
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; rv:31.0) Gecko/20100101 Thunderbird/31.7.0
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Szkoda że nie prowadził jakiś obrońca drzew...
References: <X...@1...0.0.1>
<ml1981$7g1$1@dont-email.me>
<X...@1...0.0.1>
<ml19sm$9bl$1@dont-email.me>
<X...@1...0.0.1>
<55749575$0$2195$65785112@news.neostrada.pl>
<X...@1...0.0.1>
<5575e365$0$8369$65785112@news.neostrada.pl>
<ml5snn$e39$1@node2.news.atman.pl>
<557869f6$0$27529$65785112@news.neostrada.pl>
<mlb9i6$vor$1@node1.news.atman.pl> <mlb9n6$vp5$1@node1.news.atman.pl>
<mlbfev$1jg$1@node2.news.atman.pl> <mlbfkv$1tm$1@node2.news.atman.pl>
<mlbgnm$7fr$1@node1.news.atman.pl> <mlbguj$395$1@node2.news.atman.pl>
<mlbhmt$438$1@node2.news.atman.pl> <mlbjf9$5qj$1@node2.news.atman.pl>
<557d68ed$0$27517$65785112@news.neostrada.pl>
<X...@1...0.0.1>
<557e7c70$0$2200$65785112@news.neostrada.pl>
<X...@1...0.0.1>
In-Reply-To: <X...@1...0.0.1>
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 65
Message-ID: <557eaee5$0$27529$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 5-226-68-186.snvo.net.pl
X-Trace: 1434365669 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 27529 5.226.68.186:60355
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 4619
X-Received-Body-CRC: 1974859228
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2564430
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2015-06-15 o 11:00, Budzik pisze:
> Po pierwsze nigdy nie wiesz kiedy taka sytuacja cie spotka - nie da sie
> wiec odpowiednio wczesniej zwolnic.
> Po drugie taka sytuacja jest niebezpieczna przy kazdej predkosci i nie
> mówie tu o predkosciach rzedu 120 a 90, 70 itp.
Po pierwsze skoro nie znam drogi i mam coś co może spowodować poważne
skutki podczas wypadku to zwalniam.
Po drugie mam coś takiego w swoim samochodzie co nazywa się ABS i
sprawne hamulce. Jeżeli jadę 80 to pewnie zdążę wyhamować do w miarę
bezpiecznej prędkości. Po trzecie mówimy tu o drogach gminnych, tak? To
jakie tam limity obowiązują? 150 km/h?
> No chyba, że Twoje doświadczenie za kierownicą mówi ci coś innego?
Zdecydowanie tak, mam już milion km wylatanych nie tylko na 4 kółkach.
Prawko mam od 89 roku. Kilka wypadków nie ze swojej winy, w tym trzy
poważne, piszę bo właśnie podczas tych zdarzeń nie zapierdalałem.
>>>> BTW całkiem spory procent tych którzy kończą na drzewach porusza się
>>>> samochodem po alkoholu, wolę aby oni sami kończyli w ten sposób niż
>>>> np zdejmując kogoś postronnego.
>>>
>>> Rocznie ginie 400 osób na drzewach.
>>> Masz jakas statystykę potwierdzajaca swoja ryzykowną teze o tym, ile
>>> z nich jest pijanych?
>>>
>> A nie możesz sam sobie tego sprawdzić?
>>
> Ale to Ty podałes te teze. Mam nadzieje, ze nie wyssałes jej z palca,
> dlatego prosze o dane.
Do wypadków z udziałem nietrzeźwi kierowcy samochodów osobowych,
najczęściej dochodzi:
- w obszarach zabudowanych (65%), ale udział wypadków poza obszarem
zabudowanym jest wyższy niż dla ogółu wypadków z udziałem samochodów
osobowych, i wynosi 35% w stosunku do 30% dla ogółu,
- w nocy oraz o zmroku i świcie (52%), podczas gdy dla ogółu wypadków,
wypadki w ciemnej części doby stanowią jedynie 32%,
- w niedzielę (23%) i sobotę (21%), podczas gdy dla ogółu wypadków w
niedzielę ma miejsce 13% a w sobotę 15% wypadków z udziałem kierowców
samochodów osobowych,
- po południu w godzinach 16-21 (52%), ale największy udział wypadków
z udziałem nietrzeźwych kierowców samochodów ma miejsce w późnych
godzinach nocnych, kiedy wypadki te stanowią 22% ogółu (w dzień 2-5%).
Charakterystyczną cechą wypadków z udziałem pijanych kierowców
samochodów osobowych jest znaczny udział wypadków pojedynczych.
Najechanie na drzewo, słup pijanego kierowcy to aż 39% (16% dla ogółu)
wypadków poza obszarem zabudowanym i 30% (6% dla ogółu) wypadków w
obszarze zabudowanym. Trzy razy wyższy jest też udział wypadków, w
których nastąpiło wywrócenie się pojazdu (9% dla nietrzeźwych kierowców,
3% dla ogółu).
Tu masz dane za 2005 rok, tak na szybko, nie sądzę, że w 2014 ten
rozkład będzie się znacząco różnił.
--
BartekZX9R
Ave1,8
EL
Następne wpisy z tego wątku
- 15.06.15 13:00 RoMan Mandziejewicz
- 15.06.15 13:58 Budzik
- 15.06.15 13:58 Budzik
- 15.06.15 13:58 Budzik
- 15.06.15 14:15 Shrek
- 15.06.15 14:19 J.F.
- 15.06.15 14:22 J.F.
- 15.06.15 14:25 Bartek Kacprzak
- 15.06.15 14:28 Liwiusz
- 15.06.15 14:28 Bartek Kacprzak
- 15.06.15 14:32 Bartek Kacprzak
- 15.06.15 14:34 J.F.
- 15.06.15 14:38 J.F.
- 15.06.15 15:00 Budzik
- 15.06.15 15:00 Budzik
Najnowsze wątki z tej grupy
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- Spalinki trujom
- Prątkowcowcy, morda w kubeł :]
Najnowsze wątki
- 2024-11-21 Re: Dla mr. J.F`a, Trybuna i Wiesiaczka którzy "troszczą" się o państwowe i u których 0 pragmatyzmu
- 2024-11-21 Re: Dla mr. J.F`a, Trybuna i Wiesiaczka którzy "troszczą" się o państwowe i u których 0 pragmatyzmu
- 2024-11-21 Re: Dla mr. J.F`a, Trybuna i Wiesiaczka którzy "troszczą" się o państwowe i u których 0 pragmatyzmu
- 2024-11-20 "betamaxy" i inne voip-y dzisiaj
- 2024-11-21 Strach się bać
- 2024-11-21 Koniec smrodów
- 2024-11-20 Krematorium
- 2024-11-20 Taki tam szkolny problem...
- 2024-11-20 LIR2032 a ML2032
- 2024-11-20 SmartWatch Multimetr bezprzewodowy
- 2024-11-21 Środa Wielkopolska => Konsultant SAP <=
- 2024-11-21 Łódź => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-11-21 Wrocław => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-11-21 Kraków => Lead Java EE Developer <=
- 2024-11-21 Karlino => Konsultant wewnętrzny SAP (FI/CO) <=