-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.interia.pl!not-for-mail
From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Szkoda że nie prowadził jakiś obrońca drzew...
Date: Thu, 11 Jun 2015 15:59:32 +0000 (UTC)
Organization: DOM
Lines: 27
Message-ID: <X...@1...0.0.1>
References: <X...@1...0.0.1>
<ml1981$7g1$1@dont-email.me>
<X...@1...0.0.1>
<ml19sm$9bl$1@dont-email.me>
<X...@1...0.0.1>
<55749575$0$2195$65785112@news.neostrada.pl>
<X...@1...0.0.1>
<5575e365$0$8369$65785112@news.neostrada.pl>
<ml5snn$e39$1@node2.news.atman.pl>
<557869f6$0$27529$65785112@news.neostrada.pl>
<X...@1...0.0.1>
<ml9vvr$j1m$1@node2.news.atman.pl>
<X...@1...0.0.1>
<mlb3ks$lbc$1@node2.news.atman.pl>
NNTP-Posting-Host: 79.173.35.225
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: usenet.news.interia.pl 1434038372 31070 79.173.35.225 (11 Jun 2015 15:59:32
GMT)
X-Complaints-To: u...@f...interia.pl
NNTP-Posting-Date: Thu, 11 Jun 2015 15:59:32 +0000 (UTC)
User-Agent: Xnews/06.02.16 Mime-proxy/1.4.c.4 (Win32)
X-face: BLh}>?{~CH'WA=)f4?:u-*RM:]E8eg1,C36Huk4z3Ik!._5}RI^y764M6hf6KQJQ'u(&!Q@!5A=z_
[+$i|I*Y)S@Mh]O.,Z6t$yb9s{9{4Fo+";^*9^.\uB3+KOZlOgFrM)]x:k&Qz"
X-Posting-Agent: Hamster/2.1.0.11
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2564200
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik Shrek ...@w...pl ...
>>> Ale on ma częściowo rację - zgadzam się - z poboczy dróg krajowych i
>>> wojewódzkich drzewa powinny zniknąć - te drogi stanowią rzeczywiście
>>> drogi, którymi porusza się dużo aut i ze stosunkowo dużymi
>>> prędkościami. Iloczyn tych czynników powoduje, że działania podjęte
>>> w tym zakresie na tych drogach zapewne się "zwrócą" w postaci
>>> mniejszej liczby wypadków lub ich skutków.
>>>
>>> Drogi gminne - sorry - to nie są drogi do zapierdalania, tylko
>>> bardziej na zasadzie - są, bo być muszą. Jeździ tam mało samochodów,
>>> raczej wolno, bo ogólny stan zapierdalać nie pozwala i jest ich
>>> (znaczy tych dróg)... w chuj w całym kraju.
>>
>> Ogolnie moge sie zgodzic z jednym ale: jaki status według przyjetego
>> według Ciebie podziału ma droga "zółta"?
>
> Trzy cyfrowy numer - więc IMHO wojewódzka. Generalnie krajowe i
> wojewódzkie mają numery w googlu, i te powinny być bez drzew na
> poboczach (można podyskutować ile od krawędzi jezdni do lasu). Reszta
> czyli powiatowe i gminne zostawić jak jest.
To jezeli chodzi o mnie, zwlaszcza w kwestii chronologii wycinania - pelna
zgoda.
Jak sie wytnie wszedzie na krajowkach i wojewodzkich, bedzie sporo
materialu do zbadania czy to sie oplaca i czy przynioslo spodziewany efekt.
Wtedy latwiej podjac decyzje "co dalej".
Następne wpisy z tego wątku
- 11.06.15 17:59 Budzik
- 11.06.15 17:59 Budzik
- 11.06.15 17:59 Budzik
- 11.06.15 17:59 Budzik
- 11.06.15 17:59 Budzik
- 11.06.15 17:59 Budzik
- 11.06.15 17:59 Budzik
- 11.06.15 17:59 Budzik
- 11.06.15 19:38 cef
- 11.06.15 19:58 Shrek
- 11.06.15 20:01 Shrek
- 11.06.15 20:04 Shrek
- 11.06.15 20:07 Shrek
- 11.06.15 20:24 Shrek
- 11.06.15 20:25 Shrek
Najnowsze wątki z tej grupy
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
Najnowsze wątki
- 2024-12-23 Riga => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-12-23 Łódź => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-12-23 Kraków => International Freight Forwarder <=
- 2024-12-23 Co nalezy do Cinkciarza, a co do Conotoxia ?
- 2024-12-23 Poznań => Key Account Manager <=
- 2024-12-23 Warszawa => Presales / Inżynier Wsparcia Technicznego IT <=
- 2024-12-23 Rzeszów => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-23 Warszawa => Infrastructure Automation Engineer <=
- 2024-12-23 Białystok => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Po
- 2024-12-23 Warszawa => Site Reliability Engineer (SRE) <=
- 2024-12-23 Warszawa => DevOps Engineer <=
- 2024-12-23 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-12-23 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-23 Katowice => Administrator IT - Wirtualizacja i Konteneryzacja <=
- 2024-12-23 Mińsk Mazowiecki => Spedytor Międzynarodowy <=