    From: huri_khan <s...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Szkoda.. jak wybrnac.. dostac wiecej
    Date: Tue, 6 Sep 2011 00:43:53 +0200

    Dnia Sun, 4 Sep 2011 09:03:32 +0200, Cavallino napisał(a):

    > A jeśli nie chce naprawić, bo nie ma takiego obowiązku, za to chce dostać
    > odszkodowanie w należnej wysokości, to gdzie ma iść Twoim zdaniem?

    Przeczytać archiwum grupy i napisać odwołanie, bo raz na miesiąc lub dwa
    pojawia się podobne pytanie.

    > Pisz odwołanie, jak będą fikać, to bierz prawnika i idź do sądu.

    Do ugrania ma około 1900 zł. I teraz pytanie:
    - czy będzie naprawiać (jeżeli nie wtedy mamy kwotę 1900 zł, w pozostałych
    przypadkach Józio robi za 1000 zł więc zostaje 900zł),
    - ile weźmie prawnik,
    - ile uzna sąd,
    - jak ważny jest dla niego czas, a raczej urlop który poświęci na
    konsultacje z prawnikiem,
    - czym będzie jeździł (chociaż w tym przypadku samochód chyba nadaje się do
    jazdy) .

    I teraz niech TYLKO zainteresowany odpowie czy chce mieć zrobiony samochód
    w ASO i wypożyczyć sobie zastępczy na koszt ubezpieczyciela, czy ganiać po
    prawnikach, sądach.

    Mój przypadek.
    Szkodę wycenili na 1400zł.
    ASO wystawiło fakturę na 6000zł a wypożyczalnia (samochód zastępczy) na
    2000 zł. Bez prawnika, bez sądów, jeden dzień musiałem wziąś urlop żeby
    wypożyczyć samochód zastepczy i podpisać oświadczenia o pełnomocnitwie dla
    ASO.

    --
    [Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
    [SY] [Cruze 1,8 LT]