  • Data: 2009-03-10 17:26:40
    Temat: Re: Szkło do focenia pociechy.
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    j...@a...at pisze:
    > ja bym raczej zalozyl synowi ksiazeczke mieszkaniowa

    Tyle lat żyje, a wciąż wierzy w książeczki mieszkaniowe...
    Za swoją kupiłem sobie obiad, żona buty. Szkoda, bo za pieniądze tam
    wpłacane można było mieć klika rowerków albo tym podobnych obiektów
    pożądania przez dziecko.

    > jesli chcialbys cos poprawic to zmienilbym puszke bo jest calkiem d.d.

    Do dupy się pisze, na co takie głupie skróty.
    Nie, nie jest do dupy. Jednakże 17-55 również jest bardzo dobrym
    obiektywem i trochę nie widzę sensu dokupywać stałki. Ale jak się lubi
    takie papierowe go to można. Tylko będzie mały uzysk, dzieciak się
    raczej wierci.

    > jesli przejdziesz na wspolczesna - zobaczysz jaka bedzie poprawa
    > jakosci .

    Prawie żadna.

    --
    pozdrawia Adam