  • Data: 2009-03-10 21:07:27
    Temat: Re: Szkło do focenia pociechy.
    Od: j...@a...at szukaj wiadomości tego autora

    On 10 Mrz., 18:26, Janko Muzykant <j...@w...pl> wrote:

    > Tyle lat żyje, a wciąż wierzy w książeczki mieszkaniowe...
    > Za swoją kupiłem sobie obiad, żona buty. Szkoda, bo za pieniądze tam
    > wpłacane można było mieć klika rowerków albo tym podobnych obiektów
    > pożądania przez dziecko.

    a ja sobie wplacalem i wlasnie wczoraj dostalem pismo z banku czy chce
    odbrac 150 000 pln czy moze chce przedluzyc polise ?
    pomyslalem ze przedluze o 6 lat i bedzie do odbiuru ok 200 000 pln.

    czas leci.

    nasunela mi sie ta mysl wlasnie pod wplywem milego pisma z banku.

    kiedy syn osiagnie 18 lat moze mu tato wreczyc na urodziny CD ze
    zdjeciami z tego okresu , albo np ksiazeczke na ktorej bedzie
    kilkadziesiat ( moze kilkanascie ) tysiecy euro.

    chcialbym widziec mine syna jesli dostanie Cd lub jesli dostanie
    polise do zrealizowania z taka suma.

    > Do dupy się pisze, na co takie głupie skróty.
    > Nie, nie jest do dupy. Jednakże 17-55 również jest bardzo dobrym
    > obiektywem i trochę nie widzę sensu dokupywać stałki. Ale jak się lubi
    > takie papierowe go to można. Tylko będzie mały uzysk, dzieciak się
    > raczej wierci.

    masz nature komunisty.
    komunista dawal z siebie wszystko zeby wyrobic 1000% normy.
    a te 1000% to 10 % tego co wyrabial prosty kapitalista wyposazony w
    sprzet.

    tzeba lamac sobie glowe i wylamywac drzwi takim aparatem zeby
    rozwiazac problemy , ktore bez problemu mozna otworzyc innym sprzetem.

    > Prawie żadna.

    sproboj podniesc rozdzielczosc obrazu o 60 % inwestujac w obiektyw.

    ile musisz wydac ? - 4000 - 6000 euro ?

    a sproboj podniesc rozdzielczosc obrazu w stosunku do 400d o te 60 %
    i sprawdz ile musisz wlozyc kasy.

    XXX