  • Data: 2011-03-09 19:53:04
    Temat: Re: Szklane japko do kosza?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Andrzej Libiszewski" <a...@g...usunto.pl> wrote in message
    news:dkwzb1l2gwse.1v8y7eb9wowe6.dlg@40tude.net...

    > Bardziej nie może. Nie może mniej.

    ??

    > Jest JEDYNYM telefonem mającym z przodu i z tyłu szkło.

    Właśnie.
    Większość telefonów ma z przodu plastik a z tyłu miękkie aluminium.
    Szkło jest bardziej odporne na rysowanie niż plastik czy aluminium.
    A więc wynika z tego prosty wniosek: iPhone będzie się rysował mniej
    niż przeciętny telefon z plastiku i aluminium.

    > Hmm... z czym by tu porównać iP4?
    > Masz jakiś pomysł na inny szklany telefon?

    Nie rozumiem o co Ci chodzi. Teza nie brzmi że iPhone się rysuje
    bardziej niż inne SZKLANE telefony lecz że iPhone się rysuje bardziej
    niż inne telefony. Weź dowolny telefon który ma reputację wśród
    fanbojów Nokii czy Motoroli lub Samsunga że się rysuje trudniej
    od iPhone i porównaj z iPhonem.

    > Wysil trochę wyobraźnię :)

    Napisz konkretnie co Ci się nie podoba w tej propozycji
    zamiast tracić cenny czas na nietrafione dowcipy...