  • Data: 2011-03-09 22:33:53
    Temat: Re: Szklane japko do kosza?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    news:p8ufn6dd9ditioa4q2dd0e56nnnqjbkf1d@4ax.com...

    > No chyba ze zle dobrali materialy i konstrukcje i wystarczy sama niska
    > temperatura.

    Ale jak? Wytłumacz mi, inżynierowi, fizykę która miałaby dać takie
    efekty? Masz cieniuteńką warstewkę szkła umocowaną w miękkiej
    ramce "na klej"... Telefon lekko się nagrzewa w środku ale nie ma
    małych ognisk gorących i zimnych. Jak to mogłoby pęknąć na mrozie?

    Zwłaszcza przednia szyba, która jest hartowana, a więc dużo
    mocniejsza i odporniejsza na zmiany temperatury.

    Dlatego z dużą dozą wątpliwości podchodzę do tych zeznań...
    Zwłaszcza gdy słyszę słowa typu "iPhone 4 eksplodował!"
    No dajże spokój... eksplodował??? Naprawde? I jeszcze pewnie
    oczy mu pokaleczył rozpryskującymi się na wszystkie strony
    świata odłamkami szkła. Ludzie takie bajki wymyślają że głowa boli.

    > A ten to wyglada tak jakby faktycznie samo szklo pekalo.
    > http://www.tv2underholdning.no/hjelperdeg/iphone-4-e
    ksploderte-i-bilen-taaler-ikke-minusgrader-3379889.h
    tml

    Ależ nie - ten dostał strzała w środek między jabłkiem a dolną krawędzią.
    Typowe wygniecenie dziury od trzymania w kieszeni pękiem kluczy.

    Widzieliśmy już ten z Finlandii, który miał promieniście rozchodzące
    się pęknięcia od jednego narożnika, co wskazywałoby na uderzenie
    o podłogę przy upadku na narożnik.

    > Bo mamy inne przyzwyczajenia i nie bedziemy tanczyc jak nam zagraja
    > :-) za dluga nazwa, zbyt gleboka, a w ogole swoje pliki trzymam na E:
    > Przy czym p* Windows uparte jest i utrudnia :-)
    >
    > Zreszta sam widzisz - ledwo jedna wersja minela i juz cos zmieniaja w
    > tym pomysle :-)

    A mi się podoba właśnie że mam folder systemowy o którym Windows
    wie, że mam tam dane i tam kieruje wszystkie aplikacje...
    Nawiasem mówiąc możesz sobie przenieść Moje Dokumenty w dowolne
    miejsce na swoim komputerze, w szczególności do E:\Moje Dokumenty.

    Jedyny problem jaki kiedykolwiek miałem z używaniem tego foldera
    to gdy miałem do czynienia z programami starej daty, które nie rozumiały
    prostego faktu, że folder może mieć dwa wyrazy w nazwie i spacje w środku...
    Ale te programy to jakieś kiepskie porty z linuksa wymagające cygwina.