  • Data: 2011-03-09 22:25:15
    Temat: Re: Szklane japko do kosza?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    news:u2ufn6h1p1nnhi90qpl9m2i9umar8evoin@4ax.com...

    > Nie rozumiem - nie stac cie na fajniejsza pamiec,
    > ktora kosztuje, no ile - 50$ ? :-)

    Widzisz - tu mamy problem ILOŚCI a nie jakości.
    Większa pamięć nie była droga, ale nie była mi potrzebna.
    Nie wnosiła nic nowego.
    Telefon z 32GB pamięci jest dla mnie IDENTYCZNYM telefonem
    co telefon z 16GB pamięci tylko droższym. Nie wyobrażam sobie
    zapełnienia muzyką czy filmami nawet tego mniejszego a co dopiero
    większego. Różnica w cenie była 50% - tańszy był $199, droższy $299.

    > Zalezy od roboty, np plytki drukowane fajnie sie projektowalo trzema
    > klawiszami.

    Ten trzeci to rolka?
    Zapomniałem o rolce - idealna myszka dla nie to 2 + rolka.