  • Data: 2011-03-09 23:17:19
    Temat: Re: Szklane japko do kosza?
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 9 Mar 2011 16:33:53 -0600, Pszemol wrote:

    >Ale jak? Wytłumacz mi, inżynierowi, fizykę która miałaby dać takie
    >efekty? Masz cieniuteńką warstewkę szkła umocowaną w miękkiej
    >ramce "na klej"... Telefon lekko się nagrzewa w środku ale nie ma
    >małych ognisk gorących i zimnych. Jak to mogłoby pęknąć na mrozie?

    np ramka nie taka miekka, albo klej za dobry i jak sie ramka kurczy to
    szklo jest zbyt naprezone.

    >Dlatego z dużą dozą wątpliwości podchodzę do tych zeznań...
    >Zwłaszcza gdy słyszę słowa typu "iPhone 4 eksplodował!"
    >No dajże spokój... eksplodował??? Naprawde? I jeszcze pewnie
    >oczy mu pokaleczył rozpryskującymi się na wszystkie strony
    >świata odłamkami szkła. Ludzie takie bajki wymyślają że głowa boli.

    kiedy rzekomo wlasnie tak, choc jesli ich dziennikarze tacy sami jak
    nasi, to wierzyc im nie ma co, trzeba poczekac na oficjalne pisma.

    >A mi się podoba właśnie że mam folder systemowy o którym Windows
    >wie, że mam tam dane i tam kieruje wszystkie aplikacje...
    >Nawiasem mówiąc możesz sobie przenieść Moje Dokumenty w dowolne
    >miejsce na swoim komputerze, w szczególności do E:\Moje Dokumenty.

    ale nie ma byc E:\Moje Dokumenty, tylko E:\Ja :-)
    I nie ma byc w srodku "Moje obrazki".

    >Jedyny problem jaki kiedykolwiek miałem z używaniem tego foldera
    >to gdy miałem do czynienia z programami starej daty, które nie rozumiały
    >prostego faktu, że folder może mieć dwa wyrazy w nazwie i spacje w środku...

    i np wlasnie dlatego nie lubimy :-)

    >Ale te programy to jakieś kiepskie porty z linuksa wymagające cygwina.

    Unix zasadniczo dopuszcza, ale potem trzeba mocno uwazac.

    J.