  • Data: 2011-03-09 22:45:41
    Temat: Re: Szklane japko do kosza?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Andrzej Libiszewski" <a...@g...usunto.pl> wrote in message
    news:10k2viinpg6xg$.qt62c9elv5u5.dlg@40tude.net...

    > No ale ty nie twierdzisz po wariacku, że z powodu dodatkowych przycisków
    > źle ci się myszkę trzyma :)

    No i to jest prawda, bo te guziki czasem wchodzą w paradę...

    > Ja tam mam Razera, 9 przycisków. Doskonale wyprofilowany i wygodny. W
    > ciągłym użyciu są oczywiście 4 przyciski - LPM, PPM i lewa para bocznych,
    > ustawiona na "naprzód" i "cofnij" w przeglądarce. A jak odpalam jakąś grę,
    > to w ruch idzie wszystkie 9 :) Co komu wygodne i co komu potrzebne,
    > oczywiście :)

    No i właśnie o to chodzi. Jak ktoś chce zapłacić dużo kasy za myszkę
    z jednym guzikiem bo mu się taka podoba i ładnie leży w ręce to
    w czym problem? Dlaczego się z niego wyśmiewać?
    Ja mam mychę z dwoma dodatkowymi guzikami i ich po prostu nie używam.
    Kupując myślałem że się przyzwyczaję, że to będzie cool, ale jednak stare
    nawyki biorą górę i klikam w guzik 'back' w przeglądarce lewym guzikiem
    myszki zamiast parę guzików dedykowanych do tego celu...

    Nigdy mnie ekstra guziki nie rajcowały - ani w myszce ani na klawiaturze.
    Pamiętam te czasy jak produkowało sie klawiatury z 20-ekstra guzikami
    własnie w myśl maksymy: więcej guzików -> klawiatura lepsza... droższa.
    Bezsens.