  • Data: 2010-05-19 08:05:28
    Temat: Re: Szklana linia opóźniająca
    Od: Michoo <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    J.F. pisze:
    > No ale jak powoli chcesz przetwarzac ? W koncu i tak musisz wszystko
    > co nadejdzie przetworzyc, wiec trzeba szybko przetwarzac.
    Nie trzeba tak szybko - przetwarzać ramki (usuwanie przeplotu,
    wyostrzanie, generowanie klatek pośrednich, etc) można już w pipeline.
    Wg tego co napisał Marcin Wasilewski to jego LCD przetwarza ramki 100
    razy wolniej niż je digitalizuje.
    > I nic ci nie da zapamietanie w pamieci szklanej, bo na jej wyjsciu
    > jest dokladnie tak samo szybko ja na wejsciu.
    Jeżeli opóźnisz o jeden punkt i dasz 2 przetworniki działające na
    przemian to każdy z nich będzie miał sygnał 2 razy dłużej (raz
    oryginalny i 2 raz z pamięci). Tyle, że takie kombinacje nie są potrzebne.

    > Odpowiednio szybka dititalizacja nie jest juz problemem.
    Cały czas próbuję to wyartykułować tylko mi coś chyba nie idzie. Ten
    podwątek zaczął się od:

    Michoo