  • Data: 2010-05-19 08:33:13
    Temat: Re: Szklana linia opóźniająca
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Michoo" <m...@v...pl> napisał w
    > Nie trzeba tak szybko - przetwarzać ramki (usuwanie przeplotu,
    > wyostrzanie, generowanie klatek pośrednich, etc) można już w
    > pipeline. Wg tego co napisał Marcin Wasilewski to jego LCD
    > przetwarza ramki 100 razy wolniej niż je digitalizuje.

    Tylko musialby jeszcze miec 100 etapow przetwarzania w tym
    telewizorze.
    Ja obstawiam ze sie myli. Czy to na pewno ta sama czestotliwosc i
    ten sam odbior ?

    Po co mieliby to robic ? No chyba ze ma jakis bardzo ambitny uklad
    odszumiajacy ze mu az 4s obrazu potrzebne.

    Czy moze producenci poszli na latwizne - maja uklad ktory odtwarza
    dane MPEG na LCD, to chwilowo dolozyli mu kosc kompresujaca
    zwykle video do MPEG ? Nie, nie wierze :-)

    > Jeżeli opóźnisz o jeden punkt i dasz 2 przetworniki działające na
    > przemian to każdy z nich będzie miał sygnał 2 razy dłużej (raz
    > oryginalny i 2 raz z pamięci). Tyle, że takie kombinacje nie są
    > potrzebne.

    Bedzie mial tyle samo, ale moga sobie zapamietac stan chwilowy w
    pamieci analogowej, a przetwarzac juz dluzej.
    wiele obecne chyba to maja poniekad standardowo robione - czy tez
    przelączanymi pojemnosciami tak wlasnie nie dzialaja ?
    Ale do tego nawet nie trzeba linii opozniajacej.

    To juz raczej bym dal linie opozniajaca caly obraz lub linie, zeby
    miec dane o poprzednim obrazie czy linii - ale dzis chyba taniej to
    w RAM zapamietac.

    J.