  • Data: 2010-05-18 21:01:22
    Temat: Re: Szklana linia opóźniająca
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 18 May 2010 16:13:27 +0200, Michoo wrote:
    >Digitalizacja to zamiana sygnału analogowego na cyfrowy. Jeżeli go nie
    >zbuforujesz w sposób analogowy (np. wymieniona w temacie szklana linia
    >opóźniająca) to MUSISZ konwersji dokonać na bieżąco. POTEM zebrane
    >klatki możesz już przetwarzać w potoku, ale to jest PRZETWARZANIE.
    >DIGITALIZACJA musi jest szybka.

    No ale jak powoli chcesz przetwarzac ? W koncu i tak musisz wszystko
    co nadejdzie przetworzyc, wiec trzeba szybko przetwarzac.
    I nic ci nie da zapamietanie w pamieci szklanej, bo na jej wyjsciu
    jest dokladnie tak samo szybko ja na wejsciu.

    Odpowiednio szybka dititalizacja nie jest juz problemem.
    W koncu widac - oscyloskop 1Gs/s ma amatorska cene :-)

    J.