  • 11. Data: 2010-02-21 12:13:19
    Temat: Re: Szczury opuszczają tonącego Windows Mobile
    Od: "VomitroN" <v...@i...pl>

    Użytkownik "Jingiel" <x...@x...pl> napisał w wiadomości
    news:hlqkq5$l1p$1@node1.news.atman.pl...

    > zal mi cie, bo piszesz, a wszyscy maja cie w kf-ie.

    A ty go nam potem stamtad wyciagasz...

    --
    VomitroN

    " All those moments will be lost in time, like... tears in rain "

  • 12. Data: 2010-02-21 14:39:35
    Od: Virck <v...@v...net>

    Jan Strybyszewski wrote:

    > Zapewne ty tez.... cud otwarcia kf. Moglbys nie zasmiecac grupy swoimi
    > frustracjami? Zawartosc czyjego kolwiek KF nie miesci sie w tematyce.
    > Wiec klasyczne NTG. Jak to szlo... jesli fakty przecza tym gorzej dla
    > faktow ?

    Janek troll od rana w niedziele juz sie onanizuje znowu windowsem...U
    niego lepsza graba niz baba....

  • 13. Data: 2010-02-21 15:15:12
    Temat: Re: Szczury opuszczajš tonšcego Windows Mobile
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 21 Feb 2010 12:07:14 +0100, Jan Strybyszewski wrote:
    >Moje osobiste wrazenie jest takie... ze to Skype sie obraził na Micrsoft

    Tez mi sie tak wydaje. Ciekawe o co poszlo .. MS nie chcial zaplacic,
    czy zazadal pieniedzy ?

    >szczególnie iż zdjeli ISTNIEJACY produkt z rynku a nie tylko zaprzestali
    >rowijania. Zdjecia produktu ktory juz jest to powazna sprawa, wsparcie
    >dla tych co maja juz do konca 2010r.

    A zeby bylo smieszniej to nadal jest dostepny
    http://www.skype.com/intl/pl/download/skype/windowsm
    obile/

    J.

    P.S. A przy okazji sie dowiedzialem ze iPhone to taki madry telefon,
    na ktorym Skype dziala tylko przez WiFi. Internet przez GSM jest jakis
    niedostepny :-P
    Choc w sumie moze to i zadna wada.

  • 14. Data: 2010-02-21 16:56:45
    Od: "frank drebin" <b...@w...pl>

    Jan Strybyszewski wrote:

    > Co za frustracja... Po pierwsze post jest na temat po drugie jesli
    > czolowy operator VOIP KASUJE NA STRONIE dostep do aplikacji na rzekomo
    > czołowa platforke mobilna to jest to NEWS wielkiej wagi. A frustracja
    > ... kapitana Titanica bezcenna

    Janek, nie przejmuj się.
    Tematy które wrzucasz są ciekawe , choć pewnie nie dla wszystkich.
    Ja też przykładowo nie czytam o "W rodzinie" czy tak tak, bo mnie to nie
    interesuje ani nijak nie mogę pomóc.
    Nie znaczy to, że niemożna pisać o tym.

  • 15. Data: 2010-02-21 17:51:45
    Od: Flo <f...@g...pl>

    frank drebin pisze:

    > Tematy które wrzucasz są ciekawe

    Jako newsy są ciekawe ale komentarze już tak ciekawe nie są.
    Mógłby się powstrzymać z promowaniem tego jednego jedynego
    sprawiedliwego i dobrego producenta sprzętu (celowo nazwy nie podaję)

    --
    Florian Marzejewski
    bezpieczenstwo-osobiste.com

  • 16. Data: 2010-02-21 18:00:41
    Od: ToMasz <t...@g...pl>

    Jan Strybyszewski pisze:

    > Ale niektorzy na grupie zamiast wskakiwac do szalup z napisem Android
    > czy iPhone robia sobie bal na Titanicu, gratulujemy.

    ja sobie wziąłęm do serca Twoje docinki i postanowiłem "obadać" sprawę
    androida. Tak z ciekawości. To przecież przyszłość - tu sie wszyscy
    chyba zgadzamy. Sęk w tym czy - porównując to do histori PC - andriod
    "dorósł" już do pentium2 z nvidią czy jest w epoce 386.
    Andielski znam słabo, wiec zacząłęm od polskich stron

    http://android.com.pl
    to kaszana. coś jak testy Jana na teleklonach. Niby dobra robota, ale
    niedociagnieć mnóstwo. Z tym ze na "androidzie" w zakładce testy są
    testy, dalej brak menu, 4 telefony a następnie 404 Not Found
    Co ja pierwszy to odkryłem? stona ma 200 wyświetleń na miesiac?
    dalej wiki - jest, ale puste. Forum? Nareszcie. Forum działa (raczkuje)
    i ogólnie widze cze "coś" ludzie piszą - np: jak ustawić dzwonek.
    Tak wiec wywołuje do odpowiedzi i pytam:
    Czy i jakie są telefony nierozkładane (bar) z klawiaturą
    czy są prorgamy do nawigacji, podobne do automapy - z dobrym pokryciem
    polski - jakie są ceny
    czy jest program do nawigacji korzystający z darmowych map?
    czy jest program do nagrywania rozmów
    czy z telefonu i jego pamieci mozna zrobić serwer ftp
    czy da sie przypisać funkcje uruchamiania progamów i wybierana numerów
    dowolnym klawiszom.
    Czy są programy do telefoni Voip i czy działają na głośniku do rozmów
    Czy są odtwarzacze filmów - bez przygotowania filmu - czyli odtwarzające
    wiekszość kodeków.

    Dzieki
    ToMasz

  • 17. Data: 2010-02-21 18:47:53
    Od: "frank drebin" <b...@w...pl>

    Flo wrote:

    > Jako newsy są ciekawe ale komentarze już tak ciekawe nie są.
    Komentarze czytam, bo mi się śmiać chce jak się kopią. Ja jako ZU nie mam
    najmniejszego pojęcia o jądrach, romach itp.
    Za to interesują mnie infa o różnych nowych fonach, a tego u niego nie
    brakuje.

    > Mógłby się powstrzymać z promowaniem tego jednego jedynego
    > sprawiedliwego i dobrego producenta sprzętu (celowo nazwy nie podaję)

    Pewnie chodzi Ci o iphone'a?
    Nie masz racji.
    Ja akurat mam iphone'a i te tematy interesują mnie najbardziej a większość
    tematów Janka dotyczy androida i windowsa mobile.
    A gdzie JS pisze pozytywnie o Apple'u?
    IMHO chwali tylko OSa za przyjazność i małą możliwość spierdzielenia czegoś
    przez ZU.

  • 18. Data: 2010-02-21 20:42:20
    Od: "yamma" <y...@w...pl>

    frank drebin wrote:

    > Za to interesują mnie infa o różnych nowych fonach, a tego u niego nie
    > brakuje.

    http://www.microsoft.com/presspass/presskits/windows
    phone/videogallery.aspx
    Jeśli było, to sorry.
    yamma

  • 19. Data: 2010-02-22 07:41:42
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Flo pisze:

    > Jako newsy są ciekawe ale komentarze już tak ciekawe nie są.
    > Mógłby się powstrzymać z promowaniem tego jednego jedynego
    > sprawiedliwego i dobrego producenta sprzętu (celowo nazwy nie podaję)

    A gdziez w newsie promuje tego paskudnego iphona ? Wybacz ale news
    dotyczy tylko i wylacznie WM i sporze Skype z MS

  • 20. Data: 2010-02-22 07:45:10
    Temat: Re: Szczury opuszczaj? ton?cego Windows Mobile
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    J.F. pisze:

> [...]
    > czy zazadal pieniedzy ?

    > A zeby bylo smieszniej to nadal jest dostepny

    Ale zaden link do niego nie prowadzi. STad wlasnie usuniecie informacji
    o wersji WM i komunikat o zaprzestaniu oferowania to takie tupniecie
    nozka. Ciekawe co wywolalo "afere"

    > P.S. A przy okazji sie dowiedzialem ze iPhone to taki madry telefon,
    > na ktorym Skype dziala tylko przez WiFi. Internet przez GSM jest jakis
    > niedostepny :-P
    > Choc w sumie moze to i zadna wada.

    Do wersji 3.0 wlacznie, aplikacje nie mogly streamowac dotyczylo to tez
    radia internetowego, voipa, telewizji itd. Zapewne wynikało to z planów
    taryfowych gdzie DATA jest nolimit. Dzis nie ma to znaczenia i juz
    aplikacja Radiozet czy MiastoMuzyki stremuja poprzez sieci 3G.