  • 41. Data: 2014-12-09 11:57:41
    Temat: Re: Szczególna ostrożność
    Od: masti <g...@t...hell>

    SW3 wrote:

    > Zwykły przejazd niestrzeżony, widoczność nienajgorsza.

    <https://www.google.com/maps/place/Arkuszowa,+Warsza
    wa,+Polska/@52.2865156,20.8818382,3a,75y,276.34h,85.
    87t/data=!3m4!1e1!3m2!1skqYR9lDp_PR1BEJyHIlO_w!2e0!4
    m2!3m1!1s0x471eca120953c91b:0xa164006d853c5a44>
    tu też jest taki zwykły z ruchem raz na ruski rok w obszrze zabudowanym
    A i tak wywrotka wyjęła pociąg z szyn

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 42. Data: 2014-12-09 13:52:17
    Od: Czesław Wiśniak <c...@b...pl>

    > tu też jest taki zwykły z ruchem raz na ruski rok w obszrze zabudowanym
    > A i tak wywrotka wyjęła pociąg z szyn

    Tak, ale w tym wypadku to kierowca wywrotki, az za dobrze widzial te
    spalinowke :)

  • 43. Data: 2014-12-09 17:41:08
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-12-09 11:22, Użytkownik SW3 napisał:

    > Rozglądasz się (na wszelki wypadek) ale nie gwarantuje to, że wszystko
    > zobaczysz, nie zachowujesz sie tak, jak przy wjeżdżaniu na drogę z
    > pierwszeństwem.

    Mam świadomość że nie gwarantuje, ale nie chodzi mi o gwarancje
    a o zwiększenie swojej szansy w momencie kiedy trafię na
    idiotę któremu się spieszy i wpycha się na "późno fioletowym".

    Pozdrawiam

  • 44. Data: 2014-12-09 19:08:40
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-12-09 11:16, SW3 wrote:

    > A mogą nie mieć sierżanta jeśli przejazd jest niestrzeżony a widoczność
    > kiepska? Zdaje mi się, że nie.

    Zdefiniuj kiepska - jak jest (ostatnio był) trójkąt widoczności to jak
    najbardziej może być bez sierżanta. A że w praktyce ch... widać bo
    krzakami zarosło to inna sprawa. Ale ja nie o tym, a o tym, że ludzie
    generalnie przed wieloma przejazdami nie zwalniają, bo "wiedzą", że tu
    nic nie jeździ. I nie sposób na swój sposób ich rozumieć, skoro zadżają
    się przejazdy z krzyżami świętego Andrzeja, stopem, tylko szyn 20 metrów
    od przejazdu brakuje.

    Shrek.

  • 45. Data: 2014-12-09 19:10:56
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-12-09 11:57, masti wrote:

> [...]
    m2!3m1!1s0x471eca120953c91b:0xa164006d853c5a44>
    > tu też jest taki zwykły z ruchem raz na ruski rok w obszrze zabudowanym

    Wbrew pozorom tam coś kilka razy na tydzień chyba jeździ.

    Shrek.

  • 46. Data: 2014-12-09 19:35:39
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 08 Dec 2014 06:41:18 +0100, Shrek

    > Troszkę nadinterpretowujesz.

    Co konkretnie? Art. 3/4.?

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 47. Data: 2014-12-09 19:45:47
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-12-09 19:35, Myjk wrote:
    > Mon, 08 Dec 2014 06:41:18 +0100, Shrek

    > Co konkretnie? Art. 3/4.?

    Nic konkretnie nie nakłada na ciebie obowiązku zatrzymania się przed
    skrzyżowaniem, w celu sprawdzenia czy ktoś nie tnie na czerwonym. Inna
    sprawa jak masz powody domniemywać, że tak akurat jest. W normalnych
    warunkach takiego obowiązku PoRD na ciebie nie nakłada.

    Shrek.

  • 48. Data: 2014-12-09 20:26:19
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 09 Dec 2014 19:45:47 +0100, Shrek

    > Nic konkretnie nie nakłada na ciebie obowiązku
    > zatrzymania się przed skrzyżowaniem,

    Gdzie napiasłem, że PORD nakłada obowiązek zatrzymania się przed
    skrzyżowaniem? Widzę, że teraz Ty zgłodniałeś i chcesz mnie na siłę
    pożreć... :P

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 49. Data: 2014-12-09 20:32:54
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-12-09 20:26, Myjk wrote:

    > Gdzie napiasłem, że PORD nakłada obowiązek zatrzymania się przed
    > skrzyżowaniem? Widzę, że teraz Ty zgłodniałeś i chcesz mnie na siłę
    > pożreć... :P

    Tu:

    "
    Widzę. Jak nie widzę, to odpuszczam gaz na tyle, aby w razie konieczności
    móc wyhamować. PORD nakłada na mnie taki obowiązek, dlatego zapierdalacze
    mogą mnie cmoknąć w pompkę."

    Żeby w ogarnąć sytuację na większości skrzyżowań pod kątem
    "zapierdalacza na czerwonym" musiałbyś się w praktyce zaorzymać, albo
    mieć supermoc polegającą na widzeniu przez przeszkody i analizowaniu
    ruchu z mocą komputera radaru balistycznego.

    Shrek.

  • 50. Data: 2014-12-09 20:38:10
    Od: <1...@8...203810.invalid> (Tom N)

    Shrek w

    > On 2014-12-09 20:26, Myjk wrote:
    [...]

    > Tu:

    [...]

    Niestety cos się Myjku stało z głową:

    "Przejazd przez skrzyżowanie, bo tak należy rozumieć pokonywanie ronda
    [...] nie jest żadnym skrętem!"

    "na skrzyżowaniu z ZASADY kierunki się PRZECINAJĄ, zatem skrzyżowanie służy
    głównie do zmiany kierunku"

    --
    'Tom N'