  • 1. Data: 2014-12-04 23:45:53
    Temat: Alkomat +-150zł
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    Cześć, chciałbym sprezentować ojcu alkomat na święta. Używany będzie do
    samochodu. Możecie coś polecić w kwocie +-150zł?

  • 2. Data: 2014-12-05 00:07:28
    Od: Przemek <p...@g...com>

    Wizytę u specjalisty :). Sorry, nie mogłem się powstrzymać.
    Za te pieniądze to właściwie jedynym kryterium może być wygląd :). Albo kup mu
    większy zapas tych szklanych rurek, jednorazowego użytku.
    pozdr

  • 3. Data: 2014-12-05 00:19:54
    Temat: Re: Alkomat +-150zł
    Od: MichaelData(R) <s...@o...com>

    "PlaMa" wydumał(a) w wiadomości ID
    > Cześć, chciałbym sprezentować ojcu alkomat na święta. Używany będzie do
    > samochodu. Możecie coś polecić w kwocie +-150zł?

    NMSP
    Samochód jest na alkohol?
    To lepiej alkoholomierz :)

    No dobra. Szukaj w cenie powyżej 250zł. Reszta to "badziewia".

    --
    Michael________
    ______/) /\ | /\

  • 4. Data: 2014-12-05 06:16:59
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-12-04 23:45, PlaMa wrote:
    > Cześć, chciałbym sprezentować ojcu alkomat na święta. Używany będzie do
    > samochodu. Możecie coś polecić w kwocie +-150zł?

    Już lepiej kup mu dobrą whiski:)

    Shrek.

  • 5. Data: 2014-12-05 08:29:26
    Od: WS <L...@c...pl>

    W dniu piątek, 5 grudnia 2014 00:21:12 UTC+1 użytkownik MichaelData(R) napisał:

    > No dobra. Szukaj w cenie powyżej 250zł. Reszta to "badziewia".

    Zalezy czego sie po tym oczekuje... najlepiej taki policyjny + coroczna kalibracja ;)
    Aczkowiek jak mam za mniej niz 200PLN - Alcosafe S4
    Dziala OK, znaczy musze wymienic czujnik (po ponad 2 latach)

    Do sprawdzenie czy ma sie 0.0 wystarcza, dokladnosc porownujac alkoholowym
    liczydelkiem i "na oko" ;) tak +- 0.1promila, powtarzalnosc pomiarow idealna - na
    poczatku testowalem np. godzine po jednym piwie...

    WS

  • 6. Data: 2014-12-05 12:37:16
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "WS" napisał w wiadomości grup
> [...]

    >alkoholowym liczydelkiem i "na oko" ;) tak +- 0.1promila,
    >powtarzalnosc pomiarow idealna - na poczatku testowalem np. godzine

    Problem w tych tanich jest taki, ze maja rozdzielczosc 0.1 promila
    (czy jak producenci wola 0.01 ale procenta).

    Widzisz 0.0 - moze jestes trzezwy, a moze czujnik zepsuty.
    Widzisz np 0.4 - ok, wiesz ze nie mozesz.

    Widzisz takie 0.1 - to nic nie wiesz. Dodajac dokladnosc urzadzenia -
    moze jest 0.21 i masz problem.

    Takie z wieksza dokladnoscia to juz rzadziej spotykane ... a i rozrzut
    pomiarowy duzy.

    J.

  • 7. Data: 2014-12-05 13:01:53
    Od: tá´Ź

    PlaMa wrote:

    > Cześć, chciałbym sprezentować ojcu alkomat na święta. Używany będzie do
    > samochodu. Możecie coś polecić w kwocie +-150zł?

    Nie dziaduj, tylko kup mu skrzynkę dżony łelkera.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 8. Data: 2014-12-05 13:41:36
    Od: WS <L...@c...pl>

    W dniu piątek, 5 grudnia 2014 12:37:21 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:

    > Problem w tych tanich jest taki, ze maja rozdzielczosc 0.1 promila
    > (czy jak producenci wola 0.01 ale procenta).

    tem moj ma 3 cyfry po kropce w promilach ;)
    aczkolwiek w praktyce zaokraglam odczyt do dziesietnych promila...

    WS

  • 9. Data: 2014-12-05 13:44:17
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2014-12-04 23:45, PlaMa pisze:
    > Cześć, chciałbym sprezentować ojcu alkomat na święta. Używany będzie do
    > samochodu. Możecie coś polecić w kwocie +-150zł?

    Rozpiętość spora, ale raczej trudno będzie znaleźć alkomat, gdzie przy
    zakupie dopłacają 150zł ;)

    --
    Liwiusz