  • Data: 2011-07-21 14:36:08
    Temat: Re: Sytuacja na skrzyżowaniu
    Od: "Wojciech \"Spook\" Sura" <wojciech.sura_no@spam_poczta.medi.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 21-07-2011 o 14:30:58 Bydlę <p...@g...com> napisał(a):

> [...]
    .002823,0.003337

    > Dzięki - poprzednio nie ogarniałem opisu. :-)

    > Wilanowska z lewej ma znak: ustąp pierwszeństwa.
    > Z prawej nie widzę - nie ma tam żadnego znaku?

    Jest taki sam. Znaki są zorganizowane całkiem sensownie, żeby ułatwić
    ludziom wjeżdżającym na Wilanowską bezpieczne przecięcie Sobieskiego.

    Doprecyzuję jeszcze pytanie: chodzi o to, że przed wjazdem na skrzyżowanie
    jest ono puste, nie muszę nikomu ustąpić pierwszeństwa. Jednak w momencie,
    gdy już na nim jestem, ktoś wjeżdża na nie szybko z drogi z pierwszeństwem
    i przecinając mój tor ruchu. Gdybym w tym momencie *ruszył*, to byłoby
    wymuszenie. Ale jeśli wówczas już jestem na skrzyżowaniu?

    Pozdrawiam -- Spook.