eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodySystemy automatycznie wzywajace pomoc w praktyce.Re: Systemy automatycznie wzywajace pomoc w praktyce.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!peer01.am4!peer.am4.highwinds-media.com!peer04.fr7!futter-mich.highwinds-
    media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostr
    ada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Subject: Re: Systemy automatycznie wzywajace pomoc w praktyce.
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <59cbf318$0$15188$65785112@news.neostrada.pl>
    From: "T." <k...@i...pl>
    Date: Thu, 28 Sep 2017 11:28:34 +0200
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:52.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/52.3.0
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <59cbf318$0$15188$65785112@news.neostrada.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Language: pl
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 22
    Message-ID: <59ccc0c4$0$644$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.28.107.90
    X-Trace: 1506590916 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 644 83.28.107.90:56858
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Body-CRC: 1617876382
    X-Received-Bytes: 2070
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2615438
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2017-09-27 o 20:51, Marcin pisze:
    > Witam
    >
    > Czy ktos ma praktyczne doswiadczenia wlasne albo wiarygodne realacje z
    > dzialania systemu automatycznie wzywajacego sluzby w razie wypadku?
    > Bardziej mnie ciekawi wspolpraca takiego systemu bezposrednio
    > dzwoniacego na 112 jak np. Ford:
    > http://www.emergencyassistance.ford.com/Countries_M-
    R/Poland
    > bo w systemie z dedykowanym call center jak w Oplu:
    > http://www.opel.pl/onstar/onstar.html
    > samochod poda dokladne polozenie do centrali a oni sie skontaktuja ze
    > sluzbami i podejrzewam, ze czlowiek z czlowiekiem sie dogadaja jakos. No
    > ale trzeba zaplacic prawie 350 PLN/rok za takie przyjemnosci.
    > A jak taki Ford zadzwoni bezposrednio na 112 (przez sparowany po
    > bluetoothie telefon) i poda pozycje samochodu przez wartosc szerokosci i
    > dlugosci geograficznej to mam watpliwosci czy to dobrze zadziala.
    >
    > Pozdrawiam,
    > Marcin
    Tak to działa w praktyce - w każdym aucie jest koleś, który dzwoni.
    https://www.youtube.com/watch?v=aznx63ugdro
    T.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: