    From: Mirek <i...@z...adres>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Systemy antykradzie?owe w marketach - jak to dzia?a ??
    Date: Sat, 13 Dec 2014 14:08:07 +0100

    On 13.12.2014 13:47, yabba wrote:

    > To jest standard nagradzania. Znane mi wyjątki są sporadyczne.

    Zły standard - jeśli już. Nigdy nie pracowałem w ochronie, ale
    montowałem setki kamer i zdecydowanie wolę przypadki, że ochroniarzowi
    zależy na wynikach swojej pracy, nie psuje mi specjalnie kamer, bo to
    jest jego narzędzie pracy, które pomaga mu osiągnąć dobre wyniki. Nie
    wiem jak jest nagradzany - być może nagrodą jest brak kary albo brak
    rozwiązania umowy o pracę ;) - w każdym razie zależy mu na wykryciu
    kradzieży, zależy mu też na dobrym wizerunku wśród uczciwych klientów.
    Nie wiem co jest przyczyną takich patologii o których piszesz, ale ja
    nawet nie chciałbym kupować w takim sklepie, bo moje pieniądze nie idą
    do uczciwie pracujących i mądrze zarządzających tylko idą (w części) na
    pokrycie strat z kradzieży (ja tracę a zyskują złodzieje), idą też do
    kieszeni niechlujnego prezesa i speca ds ochrony.

    --
    Mirek.