  • Data: 2014-12-15 21:40:08
    Temat: Re: Systemy antykradzie?owe w marketach - jak to dzia?a ??
    Od: Dariusz K. Ładziak <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    J.F. pisze:

    > Ja tam nie wiem, ale czasem moze byc prosciej zdefiniowac cos 8x, niz
    > bawic sie w odbicia i rotacje ...

    lient płaci za wiedzę. Ma zrozumieć jak układ działa. Synteza,
    usunięciezbędnych szczegółów to była moja robota - ma byćkonkret a nie
    duperele typu "tu obrócili w lewo a tu w prawo" bo to robił głupi
    automat i każdy fachowiec wie że głupi automat czasem komórki kładzie w
    lewo a czasem w prawo - i nie ma to żadnego znaczenia praktycznego.

    > Darku, ale moze tak jest po prostu ... taniej ?
    > Cos tam projektujesz, nie wyszlo - skreslasz z dokumentacji, ale masek
    > nowych sie nie oplaca robic.
    > Mamy dobre podloza z nadmiarem elementow - to czemu nie wykorzystac.

    Krzem kosztuje. Myślenie też kosztuje - i tym psimchujom za myślenie
    zapłacono - a oni go unikali jak najgorszej zarazy. Do trzydziestu
    procent krzemu na fajans - ty wiesz co księgowy by powiedział na
    zmarnowanie trzydziestu procent surowca?

    > A moze ... masz koncepcje niesprawdzona ? Wrzuc do projektu klienta,
    > jemu sie wylaczy, a sprawdzimy za darmo. Krzem nie jest drogi, zechce
    > klient zaplacic za optymalizacje, to zoptymalizujemy ..

    > No nie wiem - ja tam slyszalem ze "Japonczyk prochu nie wymysli".
    > A dalej - Samsung, LG - jakos sobie radza i coraz nowsze technologie
    > wprowadzaja. Tajwan, Singapur - tez sporo zrobily.
    > A teraz Huawei, ZTE, Xiaomi ...

    Odtwórstwo. Pokaż mi coś twórczego w tym - bo Japończycy potrafili ciut
    wcześniej opatentować mój osobisty pomysł...

    > A potem pdf do scalakow napisza po chinsku i Europa z elektroniki
    > odpadnie :-)

    To Terry zwoła starą ekipę (w tym mnie) i napiszemy tego PDF-a po
    angielsku, ze szczegółami których Kitajce świadome nie są...

    --
    Darek