  • Data: 2014-12-14 22:07:16
    Temat: Re: Systemy antykradzie?owe w marketach - jak to dzia?a ??
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 14 Dec 2014 19:12:36 +0100, Dariusz K. Ładziak napisał(a):
    > I teraz - rzędy komórek mogą iść w poziomie lub w pionie. To nam daje
    > już dwa warianty położenia wzoru komórki. Wejścia główne mogą być z
    > lewej (lub z dołu) abo z prawej (lub z góry). To już cztery warianty.
    > [...]A Kitajce radośnie walili mi w bibliotece
    > osiem komórek w ośmiu orientacjach - dobrze ze dawało się to w miarę
    > automatycznie poscalać.

    Ja tam nie wiem, ale czasem moze byc prosciej zdefiniowac cos 8x, niz
    bawic sie w odbicia i rotacje ...

> [...]
    > telefon do dilera dadzą. Totalny, psychodeliczny odlot. Zdarzało mi się
    > znaleźć duży analogowy blok na poziomie dyfuzji i metalu pierwszego -
    > mozolnie powyłączany z jakiejkolwiek aktywności na wyższych poziomach
    > metalizacji. Ktoś coś próbował, nie wyszło - to zabił i truchło
    > zostawił. Zdarzało mi się znaleźć na poziomie dyfuzji wzór bardzo
    > sensownego bloku analogowego - który totalnie odarto z metalizacji i
    > dwadzieścia procent elementów wdyfundowanych wykorzystano do stworzenia
    > zupełnie innego układu (plącząc metalizację na ośmiu poziomach...)

    Darku, ale moze tak jest po prostu ... taniej ?
    Cos tam projektujesz, nie wyszlo - skreslasz z dokumentacji, ale masek
    nowych sie nie oplaca robic.
    Mamy dobre podloza z nadmiarem elementow - to czemu nie wykorzystac.

    A moze ... masz koncepcje niesprawdzona ? Wrzuc do projektu klienta,
    jemu sie wylaczy, a sprawdzimy za darmo. Krzem nie jest drogi, zechce
    klient zaplacic za optymalizacje, to zoptymalizujemy ..

    > Koreańczycy są bardziej podobni do Chińczyków jak do Japończyków -
    > książkę naukową czytają z przedmową, spisem treści i indeksem - nie
    > różnicując wartości informacyjnej. Dlatego Chińczycy i Koreańczycy
    > pozostaną robolami, odtwórcami technologii - a rozwój są w stanie
    > napędzać ludzie z kultury europejskiej (Sokrates, Arystoteles,
    > Archimedes, Euklides, Tales, Heron...) i wściekle elastyczni myślowo
    > Japończycy (każdą ideę sobie przyswoją - więc i arystotelejską logikę
    > formalną także).

    No nie wiem - ja tam slyszalem ze "Japonczyk prochu nie wymysli".
    A dalej - Samsung, LG - jakos sobie radza i coraz nowsze technologie
    wprowadzaja. Tajwan, Singapur - tez sporo zrobily.
    A teraz Huawei, ZTE, Xiaomi ...

    A potem pdf do scalakow napisza po chinsku i Europa z elektroniki
    odpadnie :-)

    J.