  • Data: 2014-12-22 15:06:23
    Temat: Re: Systemy antykradzieżowe w marketach - jak to działa ??
    Od: "adamschodowy" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Normalnego? Jakbym usłyszał "pan pokaże torbę/plecak" to bym
    > powiedział ochroniarzowi że nie ma prawa przeprowadzać przeszukań i
    > jeżeli chce wiedzieć co mam w torbie/plecaku to niech wzywa policję.
    > Potem bym pewnie też dokonał zwrotu zakupionego towaru.

    oni o tym wiedzą toteż nigdy nie usłyszysz "pan pokaże plecak" tylko "pan łaskawie
    pokaże co w nim ma". powie pewnie też "jak pan nie pokaże to wzywamy policję" ale
    żeby było ciekawiej, policjanta obowiązuje to samo - "pan łaskawie pokaże". bez
    panskiej łaski policjant sam może owszem coś przeszukać ale jest to już obwarowane
    różnymi warunkami i upierdilwościami - np na komisariacie i/lub przy tzw uzasadninym
    podejrzeniu że cośtam, przy czym ciekawe czy sam policjant wie, czy podejrzenie pana
    ochroniarza wyrażone w obecności pana policjanta owocuje podejrzeniem także u
    policjanta? niestety, zanim człowiek coś ukradnie (w szczytnym celu - aby poznać styk
    przepisów z praktyką) i pochwali się wiedzą na usenecie, zmienią się już przepisy a
    praktyka tym bardziej.