  • Data: 2012-03-10 12:05:17
    Temat: Re: System failed - pomózcie!
    Od: DooMiniK <bachus@bachus> szukaj wiadomości tego autora

    On 10/03/2012 11:39, Ewa Z. wrote:
    > Witam i bardzo prosze o pomoc.
    >
    > Dzisiaj po oczyszczeniu komputera domowym odkurzaczem
    > (wylot zasilacza, wiatraczek procesora i karty graficznej)
    > oraz zmiany miejsca przykrecenia dysków, co wymagalo
    > wyjecia na chwile karty graficznej i pamieci, system
    > nie wystartowal. Monitor jest czarny, a w glosnikach
    > niewyrazny glos mówi:
    > "system failed" - tego jestam pewna
    > a potem chyba
    > "did you fit the overclocking".
    [...]

    Zacznij od pamięci - wyciągnij po jednym module, podmień
    sloty etc.

    ps. odkurzaczem czyści się komputer bardzo ostrożnie - ja wiem,
    że 'zajebiście wygląda jak wiatraczek napierdala' (słowa
    zaprzijaźnionego gimnazjalisty), ale wentylatorek ma
    tą przykrą przypadłość, że potrafi działać jak prądnica...