  • Data: 2013-10-08 20:04:33
    Temat: Re: Syrena 105 (km/h) i ITD
    Od: dddddddd <f...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-10-08 17:21, Artur Maśląg pisze:

> [...]
    > nie udało), że detekcja tablic daje dużo błędnych wyników i wiele osób
    > może dostać mandat nie za swoją jazdę. Teraz próbujesz udowodnić, że
    > to urządzenia pomiarowe podają błędne dane, a tego również się nie
    > udało udowodnić, ponieważ w tych materiałach nie podano informacji
    > czy ktoś w ogóle sprawdzał poprawność detekcji pojazdu z zanotowanym
    > wykroczeniem. Ot parę medialnych doniesień. Dodatkowo cały czas kręcisz
    > się w kółko twierdząc, że ja niby napisałem, że system się nie myli.
    > Tymczasem napisałem, że system może generować pewien margines błędów,

    jeszcze raz cytat:
    "Grzegorz Puternicki, właściciel firmy transportowej, wlicza mandaty w

    "Dostalem zdjęcie, jechalem mercedesem atego, na wezwaniu 121 km/h,
    tacho w tym czasie zarejestrowalo 66 km/h, ale gdybym jechal osobowka i
    byl na wczasach, to po 3 tygodniach pewnie nie bylbym pewny tego ze nie
    jechalem tak szybko"

    dla mnie to oznacza tyle: przychodzi mu mandat za 90km/h to go płaci i
    nie dochodzi do tego czy system się pomylił czy nie (bo wyjaśnianie tego
    przyniesie mu wymierne straty materialne*). Pewnie nawet ciężko byłoby
    mu do tego dojść. Banalne do wyjaśnienia jest to dla garstki osób które
    nie mają nic innego na głowie i zapamiętują co i kiedy robili. Np. moja
    córka ma od niedawna zajęcia dodatkowe w poniedziałki i środy. W jeden
    dzień na 16:00, w drugi na 17:00. Wczoraj się chyba pół godziny
    zastanawiałem czy w poniedziałki to było na 16 czy 17 - bo nie pamiętam
    czy w zeszłym tygodniu zdążyłem na jej zajęcia w poniedziałek czy w
    środę i ciężko mi było sobie przypomnieć co robiłem w te dni wcześniej.

    *-bo musi na to przeznaczyć czas. Miałem podobną sytuację z ViaAuto, nie
    chce mi się rozpisywać, ale szkoda mi było czasu na pisanie kolejnej
    reklamacji (bo musiałem zapłacić za przejazd pomimo posiadania
    urządzenia) i stanie w kolejkach na poczcie- urządzenia 'wyrzuciłem do
    śmietnika' i na złość systemowi płacę kartą kredytową :)

    > Jak ktoś łamie przepisy i ma tego świadomość to być może trafi kiedyś
    > na błąd systemu, który spowoduje, że zapłaci nie za swoje wykroczenie,
    > a może za swoje (tylko nikt go nie złapał), dobrowolnie.

    tylko po co cała ta farsa z FR, wystarczy losowo wybranym osobom wysyłać
    mandaty.
    To na służbach istnieje obowiązek udowodnienia winy, a nie odwrotnie.

    Kto jest bez wykroczenia niechaj pierwszy rzuci kluczyki...

    Łukasz