eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodySyrena 105 (km/h) i ITDRe: Syrena 105 (km/h) i ITD
  • Data: 2013-10-09 18:31:32
    Temat: Re: Syrena 105 (km/h) i ITD
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2013-10-09 14:24, J.F pisze:
    > Użytkownik "Artur Maśląg" napisał:
    (...)
    > No dobra, przesadzam, moze sie sedziemu spodoba i mu uwierzy.

    Dziwnym trafem przypadki które odnotowano miały odczyty zdecydowanie
    odbiegające od ograniczenia, a nie tylko trochę. Jak chcesz mieć
    argument w ręku to naucz się jeździć zgodnie z przepisami i sam
    zobaczysz, że takie błędy się wyjaśnia bez problemu. Zresztą
    opisy możliwych błędnych pomiarów są w instrukcjach do nich.

    >> Biorąc pod uwagę medialne doniesienia
    >> to znamy dosłownie parę przykładów, które by mogły świadczyć
    >> o błędach w zakresie rozpoznania numerów rejestracyjnych.
    >
    > Wystarczy tych pare przykladow. Znaczy sie zdarza sie.

    Tych parę przykładów to jaki jest promil i czy któryś z nich nie
    został wyjaśniony?

    > A jak sobie wyobrazasz to banalne wyjasnienie w sytuacji gdy przyjdzie
    > wezwanie ze pod Szczecinem jechales 105/50, a ty wiesz tylko ze do
    > Szczecina w tym roku nie jechales, i dzieci tez nie wyskoczyly?

    Banalnie. Odmawiam przyjęcia ze stosowaną argumentacją i tyle.
    Jak sprawa trafi do sądu to będzie zdjęcie, zresztą pewnie bez zdjęcia
    sprawę by się dało wyjaśnić. Wiem, że w Twojej opinii jestem na
    straconej pozycji przez kombinatorów/cwaniaków, ale to już sąd
    ocenia, a nie pmsiane teorie spiskowe. Samochód sam nie jeździł.

    > Jeden telefon do ITD wystarczy ?

    Pewnie nie wystarczy, ale jak pisałem - czasem błędy się zdarzają.
    Zresztą już to wyjaśniałem jakiś czas temu, a Ty biedny spudłowałeś
    nawet z pytaniem co robiłem 4 miesiące temu. Teraz próbujesz z
    kombinacjami szczecińskimi - słabo, nic nowego.

    >> Tutaj się bardzo mylisz - zapłacę tylko w przypadku gdy nie mam
    >> wątpliwości co pomiaru.
    >
    > A jak masz, to jak udowodnisz ze sie system pomylil ?

    Będzie to zależało od konkretnej sytuacji. Tak jak ze wszystkim.
    Błędy się zdarzają w każdym systemie i czasem na kogoś trafia.

    > Patrz wyzej - tez zaplacisz, tyle ze kosztami sadowymi :-)

    Już raz poległeś z próbami udowodnienia czegoś podobnego,
    a na mandaty nie czeka się po pół roku.

    >> No, ale do tego to trzeba mieć trochę
    >> dyscypliny i uczciwości. Jak zawsze zwalniam i raz nie zwolniłem
    >> to co mam zrobić innego jak zapłacić?
    >
    > A pamietasz te wszyskie razy gdy nie zwolniles ?

    A pamiętasz o czym pisałem wcześniej? Nie muszę pamiętać, mogę
    odtworzyć wiele rzeczy. A jak nie zwolniłem to trudno, zapłacę.
    Szanse wystąpienie razem błędu pomiaru i mojego niezwolnienia są
    w zasadzie zerowe...

    >> Aha, zostałem dupkiem (wcześniej pierdoliłem, że bzdurą jest
    >> twierdzenie jakoby w firmach transportowych z tachografami to jest
    >> problem z ustaleniem kto, gdzie i kiedy) ponieważ jeżdżę względnie
    >
    > Nie, wczesniej i teraz nadal pierdolisz, jesli twierdzisz ze z tarczki
    > da sie odczytac predkosc

    Widzę, że argumenty się kończą, a o odczytach z tarczki tachografu to
    nie ja pisałem :> Do tego widzę, że nadal nie wiesz o czym pisałem
    i nie chodziło o GPS.

    >> Nie ma systemów bezbłędnych.
    >
    > Jak ilosc prob ustalamy za wlasciwa do przetestowania systemu ?
    > 10, 100, tysiac ?

    10.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: