  • 11. Data: 2010-11-01 09:45:15
    Temat: Re: Symptom Swiateczego Kierowcy
    Od: Mateusz <m...@g...com>

    masa ludzi jeździ na groby poza swoje miasta lub wsie, normalka...
    piesi to dopiero sieją zamęt.

  • 12. Data: 2010-11-01 11:53:44
    Od: "Jotte" <t...@s...wypad.wp.pl>

    Użytkownik "lukz" <l...@v...pl> napisał w wiadomości

    > O co kurna chodzi? ;)
    Wyluzuj, na zawał chcesz zarabiać?
    Tak jest i tyle.
    Jedź sobie spokojnie swoje, radia posłuchaj, z pasażerami pogadaj.
    Ja tam bardziej widzę nerwusów, narwańców pokopanych, co to błyskają, nawet
    trąbią, usiłują wyprzedzać na wariata. Mają pecha jak na mnie trafią, bo
    przez najbliższy odcinek pojadą bardzo, bardzo wolno i mogą ze złości
    pogryźć kierownicę.
    Nie dalej jak wczoraj szkoliłem takich buraków na drodze dojazdowej do
    nekropolii.

    --
    Jotte

  • 13. Data: 2010-11-01 12:11:06
    Od: Mateusz <m...@g...com>

    On 1 Lis, 11:53, "Jotte" <t...@s...wypad.wp.pl> wrote:

> [...]
    > pogryźć kierownicę.
    > Nie dalej jak wczoraj szkoliłem takich buraków na drodze dojazdowej do

    Znam to ;) im bardziej gość za tobą jest wkurw***ny tym bardziej ty
    jesteś spokojny ;) tylko wiadomo - bez przesady, cholera wie czy Ci
    potem znicza na łbie nie będzie próbował rozwalić ;)

  • 14. Data: 2010-11-01 12:23:40
    Od: "Jotte" <t...@s...wypad.wp.pl>

    Użytkownik "Mateusz" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...

    > Znam to ;) im bardziej gość za tobą jest wkurw***ny tym bardziej ty
    > jesteś spokojny ;) tylko wiadomo - bez przesady, cholera wie czy Ci
    > potem znicza na łbie nie będzie próbował rozwalić ;)

    Pewnie, że tak może być, i co zrobisz poza noszeniem ze sobą gazu i
    paralizatora?
    Równie łatwo możesz się "narazić" bezmózgiemu gnojowi w kapturze, ze
    słuchawkami od mp3-ki w uszach, plecaczkiem i portkami o kroku w okolicy
    kolan.

    --
    Jotte

  • 15. Data: 2010-11-01 14:17:19
    Od: Yans van Horn <y...@n...spam>

    On 2010-11-01 11:53, Jotte wrote:
> [...]
    > nawet trąbią, usiłują wyprzedzać na wariata. Mają pecha jak na mnie
    > trafią, bo przez najbliższy odcinek pojadą bardzo, bardzo wolno i mogą

    To teraz już wiem skąd się biorą korki znikąd... dojeżdża człowiek do
    sznureczka
    samochodów jadącego tempem piechura za "świetnym kierowcą", który
    okazuje swój poziom inteligencji karając "wariata" ... oraz stado
    "niewinnych" kierowców jadących za nim :-)

    W końcu od dawna wiadomo, że Ci co chcą jechać szybciej niż ja to
    wariaci, a Ci co jadą wolniej to zawalidrogi :-)

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik

  • 16. Data: 2010-11-01 15:12:53
    Od: "Jotte" <t...@s...wypad.wp.pl>

    Użytkownik "Yans van Horn" <y...@n...spam> napisał w wiadomości

> [...]
    > samochodów jadącego tempem piechura za "świetnym kierowcą", który okazuje
    > swój poziom inteligencji karając "wariata" ... oraz stado "niewinnych"
    No i co ci da ta twoja "wiedza" i rzekoma "inteligencja", o którą się
    podejrzewasz?
    Będziesz jechał tak, jak ci ten z przodu pozwoli i gryzł ze złości
    tapicerkę.
    On ma to w tyłku, a ty nic nie możesz poradzić.
    Smacznego. ;))

    > W końcu od dawna wiadomo, że Ci co chcą jechać szybciej niż ja to wariaci,
    > a Ci co jadą wolniej to zawalidrogi :-)
    Teoria dobra jak każda inna.
    Liczą się jednak fakty i rzeczywistość.

    --
    Jotte

  • 17. Data: 2010-11-01 17:03:44
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 01.11.2010 Jotte <t...@s...wypad.wp.pl> napisał/a:
> [...]
    > tapicerkę.
    > On ma to w tyłku, a ty nic nie możesz poradzić.

    Szkoda słów.
    --
    Samotnik

  • 18. Data: 2010-11-01 19:04:55
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    .

    > Szkoda słów.

    Wypada tylko życzyć żeby ktoś z tych, których tak usilnie wkurzał przez
    dłuższy czas zauważył jak wysiada z samochodu i miał jaja.
    Wtedy szybko przestanie zaśmiecać grupę swoimi kretynizmami, a może i ten
    świat również.

  • 19. Data: 2010-11-01 19:08:17
    Od: "Jotte" <t...@s...wypad.wp.pl>

    > Szkoda słów.
    To żyj w strasznym żalu.
    Pogadaj sobie z Kałwalino. Chciałbym mieć go kiedyś za sobą, dostałby
    szkołę.
    I swoje jaja też by dostał.
    W reklamówce...

    --
    Jotte

  • 20. Data: 2010-11-01 19:09:07
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2010-11-01 15:12, Jotte pisze:

    > No i co ci da ta twoja "wiedza" i rzekoma "inteligencja", o którą się podejrzewasz?

    Nic. Nie od dziś wiadomo że i z profesorem można wygrać każą dyskusję waląc go raz a
    mocno w ryja.