  • 111. Data: 2010-01-29 18:37:38
    Temat: Re: Symbian, WindowsMobile, Android?
    Od: Adramelech <a...@t...nie.ma>

    Jan Strybyszewski <k...@...pl> Odpowiedz na
    news:hjuq3h$i3m$1@inews.gazeta.pl:

    > Dwa tygodnie :) dobre... ja mowie o pol roku/roku.

    Na i8000 ciągle wychodzą nowe fajne romy, nie da się wytrzymać na jednym
    robie dłużej niż 2 tygodnie. W tym tygodniu zaliczyłem już 3 romu;)

    > Pozatym ty jestes
    > swiadomym powerusera to jednak co innego niz pan Henio .... o fajna
    > gierka na warezie zainstaluje sobie.

    A myślisz że ja na mojej poprzednij omni(gdzie wytrzymałem 3 miesiące z
    jednym romem) nie instalowałem wszystkiego jak leci? Jakoś to 50 aplikacji
    się uzbierało. A było dużo wiecej bo sporo po kilku dniach odinstalowywałem
    jak mi się znudziły. Nie ma żadnych problemów. i900 ciągle śmiga.

    > E tam nie muli :) pokaz /windows/system i rejestr

    A co ja mam ci pokazywać? Działa szybko, jak świeżo po wgraniu nowego romu.

    Pozdrawiam!
    --
    Piotr Sobolewski

  • 112. Data: 2010-01-29 18:42:02
    Od: Adramelech <a...@t...nie.ma>

    "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl> Odpowiedz na

    > Zwróciłeś uwagę że posta gdzie napisałem o moich urządzeniach iJasiu
    > pominął i do ciebie się przypiął?

    On nie pominął. Ma pewnie selektywną percepcje rzeczywistości. Jeżeli coś
    gryzie się z jego wizją świata, to znaczy że to nie istnieje.
    Chłop się marnuje, był by wspaniałym politykiem.

    > Ja je traktuję tym czym są - narzędziem pracy a nie fetyszem do
    > niezdrowej podniety.

    Prawdopodobnie takie jest własnie większość użytkowników. Kupuja i używają i
    nie piszą na grupy dyskusyjne bo po co, są zadowoleni, działa mi.
    Tylko takie zwyrole jak ja któch po prostu skęca na widok niepodkręconego
    procesora, czy nie zmodowanego softu w fonie, udzielają się w dyskusjach;)

    Pozdrawiam!
    --
    Piotr Sobolewski

  • 113. Data: 2010-01-29 18:43:25
    Od: Adramelech <a...@t...nie.ma>

    Jan Strybyszewski <k...@...pl> Odpowiedz na news:hjunsd$8fb$5@inews.gazeta.pl:

    > I nazywam sie Jan Strybyszewski.

    Dawaj skan/fote dowodu. Możesz zamazać PESELa jesli wstydzisz się swego
    wieku;)

    Pozdrawiam!
    --
    Piotr Sobolewski

  • 114. Data: 2010-01-29 18:45:22
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 29 Jan 2010 18:42:02 +0000 (UTC), Adramelech napisał(a):

    > On nie pominął. Ma pewnie selektywną percepcje rzeczywistości. Jeżeli coś
    > gryzie się z jego wizją świata, to znaczy że to nie istnieje.

    Jemu się po prostu stan zaostrzył bo trudniej teraz jest. 10 lat temu było
    prosto - Ericsson był dobry, a Nokia to zło.
    Teraz Microsoft to jest zło, ale ciężko się na coś dobrego zdecydować, więc
    chyba powoli dostaje stanu zapalnego, w efekcie zieje jadem.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 115. Data: 2010-01-29 18:45:49
    Od: Adramelech <a...@t...nie.ma>

    Waldek Godel <n...@o...info> Odpowiedz na

    > Już wielokrotnie pisano - tylko skończony debil wierzy w anonimowość w
    > internecie, Pawle Kamiński, robiący syf w usenecie ze służbowego komputera
    > w TK Telekom w godzinach pracy

    Szacun że ci się chciało przeprowadzić takie dochodznie.
    Pozdrowienia dla Pawła i jego przełożonego;)))

    Pozdrawiam!
    --
    Piotr Sobolewski

  • 116. Data: 2010-01-29 19:31:45
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Adam Płaszczyca pisze:

    > Pawełek, przypomnij sobie, że ja mam parę zdjęc z Tobą...

    To straszne !!!!

  • 117. Data: 2010-01-29 19:36:33
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Adramelech pisze:
    > Waldek Godel <n...@o...info> Odpowiedz na

    > Szacun że ci się chciało przeprowadzić takie dochodznie.
    > Pozdrowienia dla Pawła i jego przełożonego;)))

    Po pierwsze dajesz sie nabrac na kretyna Godela ktory te dane mial z
    pmtz jawnie wiec wysilku zadnego nie zrobil, za to zlamal regulamin
    tamtej grupy. Po drugie od 1 lutego miedzy innymi dzieki mojemu blogowi
    pracuje w nowym miejscu (ciekawe czy godelus wytropi dzielnie), wiec
    zasadniczo Godelek z kapusiowaniem sie spoznil nieco jak kazdy malo
    rozgarniety pracownik zmywaka.

    Pozdrawiam szczerze ubawiony. Zapytaj swojego idola jak na kolanach w
    2001 blagal PTK Centertel zeby sprawa pomowienia nie poszla do sadu.

  • 118. Data: 2010-01-29 19:39:24
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Adramelech pisze:
    > Jan Strybyszewski <k...@...pl> Odpowiedz na news:hjunsd$8fb$5@inews.gazeta.pl:

    > Dawaj skan/fote dowodu. Możesz zamazać PESELa jesli wstydzisz się swego
    > wieku;)

    Popros Adasia P to ci wysle :) Swoja droga chlopaki nie potrafia sie
    bawic w trolowanie a wodke z nimi pilem. Pozdrawiam rozbawiony

    Niestety nowe obowiazki od 1 lutego w nowej firmie spowoduja mie
    trolowania i pilnowania glupot Godela ale to sie zobaczy na prostowanie
    glupot moze i w nowym miejscu bedzie czas w koncu stanowisko kierownicze.

    Oglaszam zagadke ktos pierwszy odkryje moje nowe miejsce pracy ten
    dostanie .... cos wartosciowego serio serio.

    Pozdrawiam

  • 119. Data: 2010-01-29 19:40:33
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Adam Płaszczyca pisze:

    > Pawełku, myślę, że Twój szef nie będzie miał problemu, ze sprawdzeniem
    > tego, kiedy byłeś w pracy.

    Mysle ze nie.... od dwoch tygodni jestem na przymusowym urlopie.
    Od 1 lutego zmieniam prace. Czy taka dostales informacje ?

    No to sie ciesze :) Buzka pa

  • 120. Data: 2010-01-29 19:42:41
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Adam Płaszczyca pisze:

    > Wiesz, Pawełku, ja jednak chyba sprawdzę co Twój pracodawca sądzi o
    > pomnawianiu innych...

    Nowy czy stary ? A tak apropo pomawiania czy masz jeszcze ten uraz za
    okradanie warszawiakow. Czekam na pozew .... nawet proponowalem dane
    osobowe i nic