  • 121. Data: 2010-01-29 19:44:41
    Temat: Re: Symbian, WindowsMobile, Android?
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Waldek Godel pisze:

    > Jemu się po prostu stan zaostrzył bo trudniej teraz jest. 10 lat temu było
    > prosto - Ericsson był dobry, a Nokia to zło.
    > Teraz Microsoft to jest zło, ale ciężko się na coś dobrego zdecydować, więc
    > chyba powoli dostaje stanu zapalnego, w efekcie zieje jadem.

    Czy jest tu jakis psychiatra ?

  • 122. Data: 2010-01-29 20:13:21
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 29 Jan 2010 20:44:41 +0100, Jan Strybyszewski napisał(a):

    > Czy jest tu jakis psychiatra ?

    Niestety, obawiam się, że tak łatwo nie będzie, będziesz musiał sie ze
    swoim problemem do przychodni udać. Ale będziemy za ciebie trzymali kciuki
    Pawełku.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 123. Data: 2010-01-29 20:36:19
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    > Niestety, obawiam się, że tak łatwo nie będzie, będziesz musiał sie ze
    > swoim problemem do przychodni udać. Ale będziemy za ciebie trzymali kciuki
    > Pawełku.

    Marudzisz jak stara panna. Nie mowiac o NTG

  • 124. Data: 2010-01-29 22:49:50
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Fri, 29 Jan 2010 20:36:33 +0100, Jan Strybyszewski napisał(a):

    > Po pierwsze dajesz sie nabrac na kretyna Godela ktory te dane mial z
    > pmtz jawnie wiec wysilku zadnego nie zrobil, za to zlamal regulamin

    Pawełek, nie ściemniaj.
    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 125. Data: 2010-01-29 22:50:20
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Fri, 29 Jan 2010 20:39:24 +0100, Jan Strybyszewski napisał(a):

    > Popros Adasia P to ci wysle :) Swoja droga chlopaki nie potrafia sie
    > bawic w trolowanie a wodke z nimi pilem. Pozdrawiam rozbawiony

    Spoko :D

    > Oglaszam zagadke ktos pierwszy odkryje moje nowe miejsce pracy ten
    > dostanie .... cos wartosciowego serio serio.

    POśredniak?

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 126. Data: 2010-01-29 22:50:38
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Fri, 29 Jan 2010 20:40:33 +0100, Jan Strybyszewski napisał(a):

    > Mysle ze nie.... od dwoch tygodni jestem na przymusowym urlopie.
    > Od 1 lutego zmieniam prace. Czy taka dostales informacje ?

    Oj, wywalili CIe z robótki?

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 127. Data: 2010-01-29 22:51:04
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Fri, 29 Jan 2010 20:42:41 +0100, Jan Strybyszewski napisał(a):

    > Nowy czy stary ? A tak apropo pomawiania czy masz jeszcze ten uraz za
    > okradanie warszawiakow. Czekam na pozew .... nawet proponowalem dane
    > osobowe i nic

    Nowy. A wiesz, za pomówienia też bekniesz.

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 128. Data: 2010-01-30 02:49:05
    Od: "Marcin Szumilas" <m...@p...onet.pl>

    Quoted:
    Waldek Godel (n...@o...info)
    in news:gtym3gg5zdjg.dlg@lepper.institute.com

    > Specjalnie sprawdziłem kilka stron, w tym wszystkie ważne. I wszystkie
    > zgodnie odsyłają do chińskiej strony, opcjonalnie proponują załatwienie
    > certyfikatu z chińskiej strony za kasę. Pokaż paluszkiem, gdzie
    > generują w Polsce certyfikat?

    Kiedyś coś podpisałem na symbiansigned, ale ostatnio kupiłem certyfikat
    na Allegro za 1,5zł. Podałem IMEI i dostałem certyfikat, programik na
    peceta i dodatkowo na Symbiana, jakby kto chciał to robić bez użycia
    komputera.

    Pozdrawiam,
    Marcin Sz.

  • 129. Data: 2010-01-30 15:02:17
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Adam Płaszczyca pisze:

    > Oj, wywalili CIe z robótki?

    Dlaczego zaraz tam wywalili, powiedzmy awansowalem.

  • 130. Data: 2010-01-30 15:03:04
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Adam Płaszczyca pisze:

    > Nowy. A wiesz, za pomówienia też bekniesz.

    Marudzisz ... niczym Dynda