  • 101. Data: 2010-01-29 14:38:18
    Temat: Re: Symbian, WindowsMobile, Android?
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Waldek Godel pisze:

    > Tak jest trollu Pawle Kamiński trollujący ze służbowego komputera TK
    > Telekom w godzinach pracy.
    >
    > http://groups.google.com/group/pl.internet.polip/msg
    /e9499758f44ce0e8
    > http://groups.google.com/group/pl.misc.samochody/msg
    /d100c6e7fdebd43c
    > http://groups.google.com/group/pl.misc.samochody/msg
    /1d9407ab89a6b1ff
    > http://groups.google.com/group/pl.misc.samochody/msg
    /c239904409c2b38d
    > http://groups.google.com/group/pl.misc.samochody/msg
    /f2baf08777f2d1c5
    > http://groups.google.com/group/pl.misc.kolej/msg/709
    cc7160cd525b4

    > Zupełnie przypadkiem też tandetne wideoteściki którymi spamujesz grupę są
    > podpisane jako robbo2k
    > Zupełnie przypadkiem twoja galeria do której linki podajesz podpisana jest
    > robbo
    > http://groups.google.com/group/pl.misc.kolej/msg/bad
    217b5634646e6
    > http://groups.google.com/group/pl.misc.telefonia.gsm
    /msg/341d28e30c4d1f66

  • 102. Data: 2010-01-29 15:26:29
    Od: TGor <t...@o...peel>

    W dniu 2010-01-29 12:20, Jan Strybyszewski pisze:

    > Buhahha nie rozsmieszaj mnie JA ZA TA GRUPA GLOSOWALEM jak powstawala.
    > A pyskacza mozesz sobie w rodzinie poszukac , swojej albo waldusia

    Tjaa. A ja serwowałem (jako kelner-ochotnik) wszystkim chętnym posty jak
    jeszcze grupa nie miała serwera...

    Jak jesteś dawno na grupie, to przynajmniej zachowuj się, jak przystoi.

    TG

  • 103. Data: 2010-01-29 17:22:25
    Od: Grzegorz S <g...@s...waw.pl>

    Waldek Godel <n...@o...info> wrote:

    > Specjalnie sprawdziłem kilka stron, w tym wszystkie ważne. I wszystkie
    > zgodnie odsyłają do chińskiej strony, opcjonalnie proponują załatwienie
    > certyfikatu z chińskiej strony za kasę. Pokaż paluszkiem, gdzie generują w
    > Polsce certyfikat?

    A tak w ogóle to po co posługiwać się jakimiś pośrednikami, skoro w parę minut
    można sobie na chińskiej stronie samemu _za darmo_ wyrobić certyfikat?

    --
    gs

  • 104. Data: 2010-01-29 17:26:22
    Od: Grzegorz S <g...@s...waw.pl>

    Jan Strybyszewski <k...@...pl> wrote:

    > Ty nie rozumiesz..... ale nie szkodzi. Wgranie lewgo certa to jest
    > zrobienie sobie bagna o nazwie Windows Mobile.... poki przecietna liczba
    > aplikacji na telefonie z WM to "2" nie stanowi to problemu do czasu az
    > sypnie sie efektownym bluescreenem.

    Dlaczego znowu bagna? Toż to są te same aplikacje co ich podpisane wersje ;-)
    Tyle, że bez podpisu.

    --
    gs

  • 105. Data: 2010-01-29 17:28:55
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Fri, 29 Jan 2010 12:20:13 +0100, Jan Strybyszewski napisał(a):

    > Buhahha nie rozsmieszaj mnie JA ZA TA GRUPA GLOSOWALEM jak powstawala.
    > A pyskacza mozesz sobie w rodzinie poszukac , swojej albo waldusia

    Wiesz, Pawełku, ja jednak chyba sprawdzę co Twój pracodawca sądzi o
    pomnawianiu innych...

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 106. Data: 2010-01-29 17:29:43
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Fri, 29 Jan 2010 14:27:10 +0100, Jan Strybyszewski napisał(a):

    > Coz Godel jestes idiota, wiesz co to proxy,
    > wiec informuje sie iz jestem na urlopie ?

    Pawełku, myślę, że Twój szef nie będzie miał problemu, ze sprawdzeniem
    tego, kiedy byłeś w pracy.

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 107. Data: 2010-01-29 17:30:38
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Fri, 29 Jan 2010 15:35:59 +0100, Jan Strybyszewski napisał(a):

    > Jestem pod wrazeniem godlu idioty jakiego z siebie robisz.

    Pawełek, przypomnij sobie, że ja mam parę zdjęc z Tobą...

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 108. Data: 2010-01-29 17:40:17
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 29 Jan 2010 17:22:25 +0000 (UTC), Grzegorz S napisał(a):

    > A tak w ogóle to po co posługiwać się jakimiś pośrednikami, skoro w parę minut
    > można sobie na chińskiej stronie samemu _za darmo_ wyrobić certyfikat?

    A jest już taka co robi w parę minut? Bo jeszcze na jesieni to trwało parę
    godzin.. Patrzcie jak to się rozwija.
    I teraz wytłumacz mi jeszcze, jak to jest, że przeciętny użytkownik (taki
    ogólnie przeciętny, nie z tej grupy) którego często przerasta instalacja
    podpisanego już oprogramowania, (dlatego Nokia mu zrobiła klikalną opcję z
    peceta) ale będzie otwierał forum gdzie piszą krzaczkami i wyklika sobie
    certyfikat, podpisze coś i zainstaluje?

    Bo rozmowa wyszła od tego. Żeby unaocznić problem - załóżmy, że ja, ty,
    albo ktoś inny ma znajomego, którego przerasta cokolwiek technicznego, ale
    jest na tyle orłem że potrafi ustawić konkretny program (co nie jest
    trywialne w realnym świecie). Jest program który robi konkretną
    funkcjonalność, załóżmy, ze wspomniany GpsMoDriver. W windows mobile
    wysyłam takiemu delikwentowi plik CAB mailem z informacją - "tapnij na
    załącznik, potwierdź wszystkie pytania, przestaw twój program nawigacyjny,
    zrobione."
    Całość operacji można przeprowadzić z poziomu urządzenia, poniżej 3 minut.
    A teraz zademontruj proszę podobny opis operacji w Symbianie z
    podpisywaniem własnym certyfikatem, który trzeba uzyskać. I zastanów się
    nad różnicą w tych postępowaniach

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 109. Data: 2010-01-29 18:23:45
    Od: Grzegorz S <g...@s...waw.pl>

    Waldek Godel <n...@o...info> wrote:
> [...]

    Niestety.
    Za dobrze by było, parę minut trwa wypełnienie formularza który jest już na
    szczęście po angielsku.
    Na sam certyfikat czeka się 1-2 dni...

> [...]
    > peceta) ale będzie otwierał forum gdzie piszą krzaczkami i wyklika sobie

    Akurat http://cer.pda.cn jest po angielsku, po zalogowaniu jest dostępny nasz
    certyfikat
    i poprzez wygodny web interface możemy przesłać tam dowolną aplikację, którą
    system nam podpisze i udostępni gotową podpisaną do ściągnięcia i zainstalowania.
    Po kliknięciu na plik .sis lub .sisx uruchomi się instalator Nokia PC Suite który
    nam tę aplikację w telefonie zainstaluje.

> [...]
    > A teraz zademontruj proszę podobny opis operacji w Symbianie z
    > podpisywaniem własnym certyfikatem, który trzeba uzyskać. I zastanów się

    Nokią wybrała taką a nie inną strategię i nigdy nie będzie tak łatwo jak w
    całkowicie otawartym systemie.

    Ale nie wygląda to aż tak źle. Jak ktoś potrafi wysłać załącznik przez
    webmail to z dużym prawdopodobieństwem po kilka wskazówkach poradzi sobie
    z instalacją oprogramowania.

    Wciąż mam też telefon z WM (HTC Trinity), telefony z WM (spv c500, spv c550,
    mda III) używałem przez wiele lat, teraz mam też Nokię i nie ma aż takiej
    tragedii. Oprogramowania na Symbiana jest jak na moje potrzeby aż nadto.
    Na WM faktycznie wszystko instaluje się prościej, ale z drugiej strony
    oprogramowania w telefonie nie instaluje się aż tak często - chyba że po
    Hard Resecie telefonu. A do tego możesz miec na karcie pamięci folder z podpisanymi
    aplikacjami i robić jak w WM - klik klik next i gotowe.

    (Mam też iPhone ale od roku leży nieużywany w szufladzie - od kiedy zacząłem
    używać Nokii iPhone jakoś nagle stracił swoje atuty).

    --
    gs

  • 110. Data: 2010-01-29 18:26:38
    Od: Grzegorz S <g...@s...waw.pl>