-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.uni-
stuttgart.de!news.belwue.de!newsfeed01.sul.t-online.de!t-online.de!newsfeed.str
aub-nv.de!newsfeed.kamp.net!newsfeed.kamp.net!nx02.iad01.newshosting.com!newsho
sting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.
neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Date: Sun, 29 Aug 2010 18:50:55 +0200
From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
User-Agent: Thunderbird 2.0.0.24 (Windows/20100228)
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Sygnalizacja awarii silnika i co dalej?
References: <i5dbbv$5i4$1@news.task.gda.pl>
In-Reply-To: <i5dbbv$5i4$1@news.task.gda.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 30
Message-ID: <4c7a8feb$0$27035$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.23.110.220
X-Trace: 1283100651 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 27035 83.23.110.220:23235
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2307286
[ ukryj nagłówki ]Jan pisze:
> Cienko to wygląda, jak słynne Bolka trampki.
> Cała moja nadzieja w nieautoryzowanych
> amatorach motoryzacji, takich o zacięciu
> detektywistycznym.
Czy ten błąd cewki/zapłonu wskazuje o którą cewkę albo cylinder chodzi?
Bo tam masz w jednej obudowie dwie, podwójne cewki - w sumie 4 obwody WN.
Jedna z cewek obsługuje cylindry 1-4, druga 2-3.
Więc jeżeli miałbyś informację że problem dotyczy np. cylindra nr 3, to
dla próby możesz zamienić miejscami przewody WN przy cewce dla drugiego
i trzeciego cylindra i obserwować czy błąd przeniósł się na drugi
cylinder, czy pozostał nadal na trzecim.
Analogicznie jeżeli komputer mówi że błąd dotyczy cewki numer jeden, to
zamieniasz podłączasz przewody WN cylindrów 1-4 do cewki 2-3 i odwrotnie.
Tak samo zamieniasz przyłącza niskiego napięcia (tam może być trochę
kombinacji z niepasującymi wtyczkami).
I jeżeli błąd będzie wykrywany nadal na tej samej cewce to problem
ewidentnie po stronie sterowania na niskim napięciu.
Po prostu masz tam dwie takie same cewki, a potem 4 zestawy przewód -
świeca. Odpowiednio to podmieniając powinno udać się dość precyzyjnie
znaleźć przyczynę problemu jeżeli ten komputer podaje Ci jakieś
dokładniejsze informacje co do tego która to cewka albo który cylinder.
Następne wpisy z tego wątku
- 30.08.10 10:13 Jan
- 30.08.10 10:36 Jan
- 30.08.10 11:41 huri_khan
- 30.08.10 13:42 Janusz Kaźmierski
- 31.08.10 08:30 Jan
- 02.09.10 20:19 Sylwester Łazar
- 02.09.10 20:22 cef
- 03.09.10 09:43 Jan
- 03.09.10 14:01 Jan
Najnowsze wątki z tej grupy
- Prawdziwy ekologiczny samochód
- Stało się...
- skodeczka up
- Seba strikes back
- Motoryzacyjni giganci ograniczają produkcję elektryków.
- Home defence :) czyli Remote Guns
- Ubezpieczenie OC
- Podroz elektrykiem w UK 2x drozsza od podrozy dieslem...
- Żenujące. Kupujesz elektryka żeby udawał ci spaliniaka
- Autobus sie pali.
- Pożar pod żyrardowem
- jak zmierzyć średnicę tarczy?
- kto jest winny zmarnowaniu legendy Passata?
- nowe samochody to gówno ładnie opakowane
- Cholera KUPIŁBYM MG MG3
Najnowsze wątki
- 2024-10-06 Prawdziwy ekologiczny samochód
- 2024-10-05 Stało się...
- 2024-10-05 skodeczka up
- 2024-10-04 Wieszanie się przy aktywnym SMP
- 2024-10-05 Warszawa => Senior Developer React Native <=
- 2024-10-05 Katowice => Administrator IT - Wirtualizacja i Konteneryzacja <=
- 2024-10-05 Warszawa => Senior Software Engineer (C, Java) <=
- 2024-10-05 Warszawa => Menadżer Okręgu <=
- 2024-10-05 Warszawa => Specjalista/tka ds. Zamówień publicznych <=
- 2024-10-05 Warszawa => Senior C Software Engineer <=
- 2024-10-05 Warszawa => Senior PHP Laravel Developer (e-commerce) <=
- 2024-10-05 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-10-05 Warszawa => Data Scientist / Data Engineer (modele predykcyjne) <=
- 2024-10-05 Warszawa => ADMINISTRATOR SYSTEMÓW IT <=
- 2024-10-04 Katowice => Data Scientist <=