    From: Adam Dybkowski <a...@g...6c7o8m>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Świetlówki ...
    Date: Sat, 11 Feb 2012 23:10:46 +0100

    W dniu 2012-02-11 21:37 Marcin Wasilewski napisał(a):

> [...]
    la-domu/dokumenty-do-p

    > I jak zwykle wychodzi, że w Default City płacą najmniej za energię, choć
    > zarabiają najwięcej. 0,512 w szycie, to ponad 15 groszy taniej niż w
    > ENEA, po szczycie co prawda 8 groszy drożej, ale i tak bym wolał.
    > Przy tak skonstruowanej taryfie, to korzystanie z G11 (pewnie większość
    > ludzi tak ma) to w zasadzie frajerstwo. :)

    Porównaj sobie jeszcze w szczegółowych cennikach, czy tańsza w RWE niż w
    ENEA jest sama energia, czy może przesył. Szybko wyjdzie, czy opłaca się
    kupować energię z RWE nawet jak mieszkasz na drugim końcu Polski - bo o
    dziwo opłata za przesył jest niezależna od liczby km, jaką energia ma
    pokonać (w gruncie rzeczy nieco dziwne, czy mieszkasz tuż przy
    elektrowni czy 1000 km od niej, cena za przesył ta sama).

    Od kiedy można dowolnie wybierać w Polsce dostawcę energii (producenta),
    warto porównywać cenniki. Nie mam pojęcia, dlaczego w RWE jest najtaniej
    w Polsce - może tu węgiel do elektrociepłowni tańszy niż na Śląsku? ;)

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/