    From: Mario <m...@...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Świetlówki ...
    Date: Sat, 11 Feb 2012 03:08:57 +0100
    <jgr0cr$ihc$1@inews.gazeta.pl> <jgrm0t$mao$1@inews.gazeta.pl>
    <jgrmn8$qeh$1@inews.gazeta.pl>
    <4f32daf2$0$1270$65785112@news.neostrada.pl>
    <jgunul$gb1$1@inews.gazeta.pl> <jgv6sf$mqk$1@inews.gazeta.pl>
    <jh0397$jv8$1@inews.gazeta.pl>
    <4f3405e8$0$1267$65785112@news.neostrada.pl>
    <jh1537$18k$1@inews.gazeta.pl> <jh1fin$sev$1@mx1.internetia.pl>
    <jh1kki$k77$1@inews.gazeta.pl> <4f34e1a0$1@news.home.net.pl>
    <jh3ib5$oih$1@inews.gazeta.pl> <jh3nk8$1g5$1@mx1.internetia.pl>
    <jh457h$ncp$1@inews.gazeta.pl>

    > "Mario" jh3nk8$1g5$...@m...internetia.pl

    > Dalej nie czytam, bo i Ty nie czytałeś tego, co ja napisałem,
    > ale napisałeś to, co Ci podpowiedział duch proroczy. Ja
    > napisałem, że na stronie, do której podano link,
    >
    > http://www.tauron-dystrybucja.pl/pl/dla_domu/strefa_
    klienta/change/taryfa-g11

    > cena (chodziło tylko opłaty zmienne) za 1 kWh jest dwa razy nizsza (na
    > przykład
    > 18.16 groszy plus VAT lub 20.85 groszy plus VAT) i zapytałem, jak mam
    > liczyć.

    To jest stawka za usługę dystrybucji. Do tego dochodzi opłata za
    energię. Popatrz na rachunek a jeśli jeszcze nie płacisz sam rachunków
    to zapytaj taty.

    > "Eneuel Leszek Ciszewski" jh1537$18k$...@i...gazeta.pl

    > -=-
    >
    > Marcin Wasilewski pisze rozsądnie, podważając moje wywody:
    >
    > "Marcin Wasilewski" jh1fh3$5kr$...@i...gazeta.pl

    > w sposób rozsądny. Ty zaś w moim mniemaniu piszesz nierozsądnie. :)
    > IMO problemem nie jest jakieś moje ewentualne zniechęcenie do rozmowy
    > czy mój upór bądź moje zbyt mocne przywiązanie do mojego stanowiska
    > (a nie mam tutaj żadnego) ale Twoja, Mario, :) niechęć do rozmowy. :)

    Możemy rozmawiać o konkretach a nie o twoich wyobrażeniach jak wygląda
    dorosłe życie.

    > Jan Maria Rokita lub Marian Opania -- imiona od Maryi.
    >
    > A Twoje imię?...

    Eneuel to zapewne od koncernu Enea.

    --
    pozdrawiam