  • Data: 2012-02-08 19:37:33
    Temat: Re: Świetlówki ...
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 8 Feb 2012 17:29:26 +0100, L501 aneryS napisał(a):
    > Heh... a może gdzieś po prostu kwaszą się duże zapasy żywego
    > srebra i trzeba je spotrzebować, to się świetlówki nomen-omen "tłucze" :)

    Swego czasu czytalem ze po likwidacji paru technologii zostaly duze zasoby
    rteci. A tu jeszcze zabroniono termometrow, no i zasoby czekaja.

    > Miast tańszych i z przyjemniejszym światłem LED-ek, oświetlających np. ulicę
    > Francuską w Warszawie.

    Mozna prosic o jakies fotki ? Albo link do przetargu ?
    Bo na ulice to trzeba sporej mocy.

    A LED ...gal trujacy, arsen trujacy, lutowane SnPb ?
    A w procesie produkcji i materialach chyba sporo chemi sie emituje.

    J.