  • Data: 2012-02-08 20:22:44
    Temat: Re: Świetlówki ...
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Desoft napisał:

    > Wnioskowanie wielotorowe polega na:
    > Wprowadzamy świetlówki, to zapewniamy ich bezpieczną utylizację.
    > Tak jak to zrobiono z akumulatorami samochodowymi, świetlówkami z zakładów
    > przemysłowych itp.

    A jak zrobiono z akumulatorami samochodowymi? Podobno są jakieś kaucje
    pobierane przy sprzedaży. Ale jak ze dwa albo trzy razy kupowałem nowy,
    to nikt nie pytał czy będę zwracał stary. Cena też była wystawiona jedna.

    Z tym że stary akumulator, to ja zawsz dawałem na złom. Choć to kłopot,
    to inaczej się nie da i nie warto. Ale żarówki zawsze się wyrzucało
    na śmietnik, więc nie dziwi mnie, że ludzie dalej robią to sami ze
    świetlówkami. Jeśli ktos tej sytuacji nie przewidział, to znaczy, że
    jest głąb.

    --
    Jarek