  • Data: 2012-12-11 23:51:24
    Temat: Re: Świetlówka rurowa - pobór mocy
    Od: "Anerys" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:1sj5ozawqk7mk$.1bey5m80uwwov$.dlg@40tude.net...
    > Trudno powiedziec czy to syf - taka cecha lamp wyladowczych, ze sie
    > rozgrzewaja powoli. Owszem, mozna z tym walczyc ... kosztem trwalosci ?

    To raczej przetwornica licha, jedyna zaleta, ze świato niemal idealnie
    iddaje żarówkę.

    > Przy czym ... w sraczu swiatlo pozadane od razu, w pokoju zazwyczaj moze

    O, to zależy, czy to noc świetojańska, czy zwykła :) Za szybko też bym nie
    chciał uderzenia w oczy, bo jak oślepi i się nie trafi gdzie trzeba...? :)

    > sobie narastac - zapalane jest na dluzej, w lampce nocnej nawet pozadane

    Tylko, ze u mnie, to pierwsze 1-2 sekundy, to były żarniki, a potem nagły
    rozbłysk i świecenie. Skok jednak był dość ostry. Lampka w przedpokoju
    zaświeca się dość szybko, a jednocześnie dość lagodnie. W kuchni, zamieniona
    z lampką powiedzmy, z korytarza, jest od razu. Syf jest na korytarzu, w
    miejscu, gdzie nawet 5 sekund opóźnienia nie będzie problemem.

    > lagodne rozpalanie ...

    Tu zdecydowanie potwierdzę.