-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!wsisiz.edu.pl!plix.pl!newsfeed2.plix.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.g
lorb.com!peer03.iad.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!feed-me.highwi
nds-media.com!nx01.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!
unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.P
OSTED!not-for-mail
Date: Thu, 19 Jun 2014 10:29:03 +0200
From: Trybun <I...@j...com>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:24.0) Gecko/20100101 Thunderbird/24.6.0
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Świece żarowe.
References: <538ef8c0$0$2374$65785112@news.neostrada.pl>
<lmmug7$hlr$1@node2.news.atman.pl>
<538f002d$0$2239$65785112@news.neostrada.pl>
<lmn2di$lt7$1@node2.news.atman.pl>
<538f34ae$0$2153$65785112@news.neostrada.pl>
<lmnhdu$fou$1@usenet.news.interia.pl>
<538f7b02$0$2246$65785112@news.neostrada.pl>
<lmo6b1$s1l$1@usenet.news.interia.pl>
<5391fb40$0$2154$65785112@news.neostrada.pl>
<ln47lr$o26$1@usenet.news.interia.pl>
<53996461$0$2230$65785112@news.neostrada.pl>
<lnd46t$g2d$1@usenet.news.interia.pl>
<539d5b26$0$2141$65785112@news.neostrada.pl>
<lnnqul$g7d$1@usenet.news.interia.pl>
In-Reply-To: <lnnqul$g7d$1@usenet.news.interia.pl>
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 79
Message-ID: <53a29f43$0$2357$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: ip-37-209-128-20.free.aero2.net.pl
X-Trace: 1403166532 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 2357 37.209.128.20:2627
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 5552
X-Received-Body-CRC: 3737454849
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2536326
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2014-06-17 00:25, MichaelData(R) pisze:
> "Trybun" wydumał(a) w wiadomości ID
> news:539d5b26$0$2141$65785112@news.neostrada.pl
>> W dniu 2014-06-12 22:55, MichaelData(R) pisze:
>>> Trybun wydumał(a) w news:53996461$0$2230$65785112@news.neostrada.pl :
>>> [...]
>>>> Pamiętam z dawnych lat, podczas wizyty u elektryka byłam świadkiem
>>>> wymiany końcówek wtryskiwaczy przez owego auto elektryka. Końcówki
>>>> fabrycznie nowe a właściciel pojazdu zapłacił tak niska cenę za tą
>>>> wymianę że aż zacząłem podejrzewać że ten elektryk dopłaca do
>>>> prowadzenia swojego interesu. A dzisiaj sama taka końcówka to koszt
>>>> 1500zł ?? A może w dzisiejszych wtryskach naprawa nie polega na
>>>> wymianie końcówek, albo one same są co najmniej z platyny?
>>> Trudno mi będzie to Tobie wyjaśnić. Najlepiej gdybys sobie poczytał.
>>> Tak nawiasem, końcówka wtrysku (ta stara) nadal tyle kosztuje. Sorry
>>> ale nie dam rady Ci tego wyjasnić :)
>> No i dobrze, przecież i tak się nie szarpnę na to aby samemu naprawić
>> takie wtryski:-)
>
> Nie jestem długo na tej grupie ale zauważyłem że w przypadku
> pierdołka, lecisz do ASO. Sorry jestem z tych co potrafią :)
Ja też tą grupę dyskusyjną "odkryłem" stosunkowo niedawno. Ale od
jakichś 8lat nie byłem z autem z autem w ASO. Nie, nie z tego wzgledu że
cos się popsuło a ja to naprawiam, po prostu nie było potrzeby. W
benzyniaku potrafię zmienić olej i filtry, paski napędowe, świece i inne
tego typu duperele, a więc też coś potrafię. Jednak raczej nie podejmę
się robienia niczego przy dieslu. Tu nawet nie wiem czy wymienia się
cały filtr oleju czy tylko wkład, z tego co słyszę - do wymiany paska
rozrządu trzeba wyciągać cały silnik, itd.
>
>> . Kupilem auto 8letnie, a`la 12000zł i zamiarem pojeżdżenia z 5-7
>> lat/50-60 tysięcy/km. Gdy nawali przed czasem, a naprawa będzie
>> kosztowna to po prostu oddam auto na złom i tyle.
>
> Dziwne, ja bym wpompował z 1,5 tys i pojeździł drugie tyle...piszę o
> częściach.
Czyli regenerowałbyś wtryskiwacze za 500zł sztuka, gdy pompa się
rozwarstwia i sypie opiłkami jak to opisywał Anacron? Ja aż tak
zdesperowany nie jestem.. Auto autentycznie wygląda na niezajeżdżone,
ale rocznik jednak nie ten żeby na naprawę jakiejś naprawy poświęcać
fortunę.
>
>
>> A tak nawiasem, mam do dyspozycji 2 auta - tego diesla CRDI i
>> benzynowego Chevroleta. Chevrolet o 3 lata młodszy, jednak diselek
>> jak narazie wydaje sie być oazą bezawaryjności w porównaniu z tym
>> benzyniakiem Chevroleta, w którym to obroty "na luzie" falują od 1000
>> do 500, w trakcie jazdy poszarpuje przy dodawaniu i odejmowaniu gazu.
>> Tak że benzyniak wcale nie musi być mniej awaryjny od ropniaka.
>
> Brak związku. Jestem pewien że diagnoza leży całkowicie poza Twoimi
> umiejętnościami. No to sobie nie pogadamy :/
Jak to brak? - benzyniaki są tak samo awaryjne jak diesle. I wcale nie
jest pewne że naprawy powodują mniejsze koszty. Moje umiejętności?
Przecież do diabła jestem kierowcą a nie warsztatem mechaniki pojazdowej
z różnym sprzętem do diagnozowania usterek.
>
>>>> Skąd ta pewność że Statoil na swoich stacjach sprzedaje tylko i
>>>> wyłącznie swoje paliwo?
>>> Powiedzmy ze "wiem" :) W sumie (skoro podałeś normy) to trudno
>>> odsiarczać "po drodze" to samo paliwo skoro w/g Ciebie leci z tego
>>> samego źródła. Podejrzewam że w tym temacie też nie możemy rozmawiać :/
>> Tak, myślę że większa bądź mniejsza zawartość siarki w paliwie to
>> zarówno moja jak i Twoja wiara. Nie pracujemy w tej branży, a więc
>> pozostaje nam wierzyć w artykuły prasowe, w tym temacie - bardzo
>> często sponsorowane...
>
> U mnie nie jest to "wiara". Ja wierzę TYLKO w fakty/dowody :)
Takie że różne zagraniczne firmy paliwowe sprzedają własne, firmowe
paliwa na polskich stacjach? No to gratuluję wiary i pewności jaką
niesie owa wiara.
Następne wpisy z tego wątku
- 19.06.14 10:29 Trybun
- 19.06.14 10:30 Trybun
- 19.06.14 10:30 Trybun
- 19.06.14 10:31 Trybun
- 19.06.14 10:56 Grejon
- 19.06.14 20:18 jerzu
- 19.06.14 22:52 P.B.
- 20.06.14 20:11 k...@g...com
- 21.06.14 14:34 Michał Baszyński
- 23.06.14 09:44 Wiwo
- 05.07.14 16:09 Trybun
- 05.07.14 16:18 Trybun
- 05.07.14 16:19 Trybun
- 05.07.14 18:37 P.B.
- 05.07.14 19:46 k...@g...com
Najnowsze wątki z tej grupy
- Seba strikes back
- Motoryzacyjni giganci ograniczają produkcję elektryków.
- Home defence :) czyli Remote Guns
- Ubezpieczenie OC
- Podroz elektrykiem w UK 2x drozsza od podrozy dieslem...
- Żenujące. Kupujesz elektryka żeby udawał ci spaliniaka
- Autobus sie pali.
- Pożar pod żyrardowem
- jak zmierzyć średnicę tarczy?
- kto jest winny zmarnowaniu legendy Passata?
- nowe samochody to gówno ładnie opakowane
- Cholera KUPIŁBYM MG MG3
- Ujemny wzrost elektryków
- Wolkswagen szantażuje rząd aby powróciły dotacje do elektryków
- Co z 7 miejsc w leasingu dla fizycznych?
Najnowsze wątki
- 2024-10-03 Blokowanie informacji - test
- 2024-10-02 Warszawa => Fullstack Developer <=
- 2024-10-02 Katowice => QA Engineer <=
- 2024-10-02 Gdynia => Data Scientist <=
- 2024-10-02 Warszawa => Sales Development Representative (in German) <=
- 2024-10-02 Warszawa => SAP HANA Developer (Middle) <=
- 2024-10-02 Warszawa => SAP S/4HANA FI/CO Senior Consultant <=
- 2024-10-02 Warszawa => Senior SAP HANA Developers <=
- 2024-10-02 Warszawa => Senior PHP Laravel Developer (e-commerce) <=
- 2024-10-02 Warszawa => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-10-02 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-10-02 Warszawa => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-10-01 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-10-02 GODZINA ZERO #48 - KRZYSZTOF STANOWSKI I ZBIGNIEW KAPIŃSKI PREZES IZBY KARNEJ SĄDU NAJWYŻSZEGO
- 2024-09-30 Rozprawa zdalna brak komputera