  • Data: 2014-06-19 10:29:03
    Temat: Re: Świece żarowe.
    Od: Trybun <I...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-06-17 00:25, MichaelData(R) pisze:
    > "Trybun" wydumał(a) w wiadomości ID
    >
    > Nie jestem długo na tej grupie ale zauważyłem że w przypadku
    > pierdołka, lecisz do ASO. Sorry jestem z tych co potrafią :)

    Ja też tą grupę dyskusyjną "odkryłem" stosunkowo niedawno. Ale od
    jakichś 8lat nie byłem z autem z autem w ASO. Nie, nie z tego wzgledu że
    cos się popsuło a ja to naprawiam, po prostu nie było potrzeby. W
    benzyniaku potrafię zmienić olej i filtry, paski napędowe, świece i inne
    tego typu duperele, a więc też coś potrafię. Jednak raczej nie podejmę
    się robienia niczego przy dieslu. Tu nawet nie wiem czy wymienia się
    cały filtr oleju czy tylko wkład, z tego co słyszę - do wymiany paska
    rozrządu trzeba wyciągać cały silnik, itd.

    > Dziwne, ja bym wpompował z 1,5 tys i pojeździł drugie tyle...piszę o
    > częściach.

    Czyli regenerowałbyś wtryskiwacze za 500zł sztuka, gdy pompa się
    rozwarstwia i sypie opiłkami jak to opisywał Anacron? Ja aż tak
    zdesperowany nie jestem.. Auto autentycznie wygląda na niezajeżdżone,
    ale rocznik jednak nie ten żeby na naprawę jakiejś naprawy poświęcać
    fortunę.

    > Brak związku. Jestem pewien że diagnoza leży całkowicie poza Twoimi
    > umiejętnościami. No to sobie nie pogadamy :/

    Jak to brak? - benzyniaki są tak samo awaryjne jak diesle. I wcale nie
    jest pewne że naprawy powodują mniejsze koszty. Moje umiejętności?
    Przecież do diabła jestem kierowcą a nie warsztatem mechaniki pojazdowej
    z różnym sprzętem do diagnozowania usterek.

    > U mnie nie jest to "wiara". Ja wierzę TYLKO w fakty/dowody :)

    Takie że różne zagraniczne firmy paliwowe sprzedają własne, firmowe
    paliwa na polskich stacjach? No to gratuluję wiary i pewności jaką
    niesie owa wiara.