  • Data: 2014-06-19 07:51:29
    Temat: Re: Świece żarowe.
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu .06.2014 o 22:01 DJ Abelson(R) <h...@s...org> pisze:

    > Nie specjalnego, tylko nie oszukanego. W Polsce zwykły ON bywa
    > chrzczony, zwłaszcza na małych stacja na wypizdowie, ten premium na
    > markowych stacjach raczej nie.

    No, ale na markowych stacjach oprócz paliw premium masz też zwykłe paliwa,
    które tam raczej również są OK. Chyba, że zakładasz, że na takim Orlenie
    czy BP oszukiwane są tylko zwykłe paliwa...
    Tankuję od lat zwykły ON na "markowych stacjach" (markowe dla mnie to też
    Auchan, Tesco itp :-) ). Jedyne kryterium jakie stosuję to cena - im
    niższa tym lepsze dla mnie paliwo :-). Nigdy, czy to w zimie czy w lecie
    nie miałem problemów z paliwem (a jeżdżę i tankuje sporo). W zimie nie
    dolewam też żadnych dodatków do ON - zero problemów z parafiną. Albo ja
    mam wyjątkowe szczęście, albo problem chrzczenia dotyczy tylko stacji u
    "Pana Zdzisia", który kupił stary CPN od PGR.

    Oczywiście rozumiem, że możesz lepiej się czuć po zatankowaniu POWER
    ULTIMATE ON i nic mi do tego, każdy ma jakieś hobby :-)

    TG