eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleSwiece jedno i dwuelektrodoweRe: Swiece jedno i dwuelektrodowe
  • Data: 2012-03-08 08:27:59
    Temat: Re: Swiece jedno i dwuelektrodowe
    Od: Grzegorz Rogala <a...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2012-03-07 22:35, Kuczu pisze:

    > Nie do konca jest lepsza. Trwalsza i owszem. Tyle ze w jednoelektrodowej
    > iskra pojawia sie dokladnie w centrum komory spalania i spalanie
    > przebiega dokladnie tak jak powinno. Natomiast wiele elektrod stanowi
    > pewna przeszkode w prawidlowym procesie napelniania komory spalania
    > (jest ich duzo i przeszkadzaja) a iskra nigdy nie jest w centrum.
    Co ma swieca do napelniania cylindra? i jaki wplyw ma przesuniecie iskry
    o 1mm do powstania zaplonu a wlasciwie fali wybuchowej mieszanki
    paliwowo-powietrznej. Gdzie i tak proces wymiany ladunku jest mega
    skomplikowany w silnikach 2+ cylindrowych osiagajacych w dodatku wysokie
    predkosci obrotowe..

    > Stanowi to problem zwlaszcza w silnikach o niewielkiej pojemnosci i
    > malej komorze spalania. Dlatego tez w motocyklach sie ich nie stosuje a
    > w samochodach i owszem.

    Powiedz to inzynierom Suzuki i Triumpha i paru innych marek ze, sie nie
    stosuje bo seryjnie wyjezdzaja z fabryki w niektorych silnikach stosujac
    dwuelektrodowe swiece (NGK CR9EK lub CR8EK)

    --
    Pozdr!
    Rogal
    KQ750 - leasing oddam (od Maja)
    Tiger1050 - leasing oddam
    http://www.rogal.riders.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: