eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyŚwiatowe Forum Ekonomiczne (WEF) apeluje do światowych rządów o [...] redukcję prywatnej własności samochodów, w tym pojazdów elektrycznych, o aż 75% do roku 2050.Re: Światowe Forum Ekonomiczne (WEF) apeluje do światowych rządów o [...] redukcję prywatnej własności samochodów, w tym pojazdów elektrycznych, o aż 75% do roku 2050.
    From: _Master_ <...@...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Światowe Forum Ekonomiczne (WEF) apeluje do światowych rządów o
    Date: Fri, 23 Jun 2023 21:48:31 +0200

    W dniu 2023-06-23 o 16:54, Myjk pisze:

    > Tylko się nie połacz, przecież to jest twoja retoryka.

    Ja reaguję na nachalną propagandę nie popartą argumentami i zapowiedzi
    arbitralnego pozbawienia mnie prawa do komunikacji w oparciu o religię
    ekofaszystowską.

    Okrętu się spodziewałeś?

    > Nie mieszkam w USA i nie zamierzam. Ale możesz napisać co tam u ruskich, bo
    > mają tam eldorado, np. samochody się cofnęły do euro2. Może więc się tam
    > wyniesiesz i tam będziesz wprowadzać swoją konfederacką "wolność" -- mniej
    > będziesz miał do pisania.

    No właśnie. Potrafisz tylko bić pianę

    Są jednak mądrzejsi od Ciebie którzy doceniają inne podejście

    "Po tym jak USA ograniczyły swoje wsparcie do pojazdów wyprodukowanych
    na miejscu, francuski minister finansów Bruno Le Maire wystąpił z
    propozycją, by Unia Europejska rozważyła zastosowanie dotacji dla
    pojazdów elektrycznych produkowanych wyłącznie w krajach wspólnoty.

    Być może ,,nadszedł czas, aby zarezerwować specjalne środki na cel
    wsparcia dla produkcji pojazdów elektrycznych odbywającej się na
    terytorium Europy lub dla aut, które ściśle i rygorystycznie spełniają
    nowe normy środowiskowe" - powiedział dziennikarzom Le Maire podczas
    briefingu na temat budżetu na 2023 rok. ,,Musimy kierować się tymi samymi
    zasadami co USA, jeśli chcemy bronić naszych gałęzi przemysłu, naszych
    miejsc pracy i naszej technologii" - przekonywał. "
    https://www.miesiecznikdealer.pl/rynek/aktualnosci/s
    por-o-dotacje-do-elektrykow

    Bo w Ameryce się sprawdziło?

    "USA: Amerykanie kupują samochody elektryczne nawet bez ulg podatkowych"
    https://www.cire.pl/artykuly/serwis-informacyjny-cir
    e-24/180692-usa-amerykanie-kupuja-samochody-elektryc
    zne-nawet-bez-ulg-podatkowych