  • 71. Data: 2010-04-10 02:28:57
    Temat: Re: Światła mijania
    Od: złoty <g...@g...pl>

    bartez pisze:

    > Ze starych czasów nie przypominam sobie żebym w słoneczny dzień nie widział
    > samochodów.

    Lzesz jak pies! Nigdy nie bylo takich czasow!. A jesli nawet byly.. to
    na pewno juz dawno zostales zabity przez NIEWIDOCZNY pojazd jadacy z
    przeciwka i piszesz teraz gdzies klepiac w klawiature w ciasnej
    trumnie.! ;)

    A.

  • 72. Data: 2010-04-10 02:52:05
    Od: "bartez" <m...@g...pl>

    Użytkownik "złoty" <g...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > pewno juz dawno zostales zabity przez NIEWIDOCZNY pojazd jadacy z
    > przeciwka i piszesz teraz gdzies klepiac w klawiature w ciasnej trumnie.!

    Za starych czasów... ;) to były ciasne trumny. Teraz to przepastny mesio to
    i klawiatura się mieści ;).

    Pozdrawiam.

  • 73. Data: 2010-04-10 02:54:56
    Od: "bartez" <m...@g...pl>

    > Katanka pisze:
    > .

    > ..z czystej ciekawosci zapytam: PO CO?

    Właśnie. Nie wystarczy kapeluszem pomachać przez okno? Wszyscy zauważą ;p

    Pozdrawiam.

  • 74. Data: 2010-04-10 07:37:40
    Od: "Wojciech Smagowicz [ZIWK]" <w...@o...pl>

    W dniu 2010-04-10 02:00, złoty pisze:

    > ...przynajmniej ma jakies przemyslane pogladay na ten temat. Czego sie
    > nie da o Tobie powiedziec..

    Ja też mam PRZEMYŚLANE poglądy - i swoje zdanie w tej i innych kwestiach :)

    --
    Wojciech Smagowicz

  • 75. Data: 2010-04-10 09:13:47
    Od: "Katanka" <k...@i...pl>

    złoty wrote:
    > Katanka pisze:
    > .

    > ..z czystej ciekawosci zapytam: PO CO?

    Bo wiem z doświadczenia jak dobrze widzialny jest pojazd ze światłami porównując
    go z pojazdem bez świateł w tych samych warunkach. wiem, że kiedyś bym się
    wpakował pod koła auta, tylko dlatego, że zlał się z drogą, a jechał szybko i
    bez świateł.

    Nie tylko dla widzenia innych lepiej, ale wolę byc tez sam lepiej widziany.

    Ps. Bycie kapelusznikiem mi nie przeszkadza. Moge jechac wolno i bezpiecznie.

    --
    Kacper Potocki vel Katanka
    PSN: Katanka_PL | PS3 Fanboy!

  • 76. Data: 2010-04-10 15:37:18
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 10 Apr 2010 09:13:47 +0200, Katanka wrote:

    >Bo wiem z doświadczenia jak dobrze widzialny jest pojazd ze światłami porównując
    >go z pojazdem bez świateł w tych samych warunkach. wiem, że kiedyś bym się

    No coz, doswiadczenie mi podpowiada ze to zalezy od warunkow.
    Sa takie w ktorych te swiatla g* daja, sa takie ze widoczny jest
    znacznie lepiej.

    >wpakował pod koła auta, tylko dlatego, że zlał się z drogą, a jechał szybko i
    >bez świateł.

    No coz, moje doswiadczenie jest takie ze nigdy tak nie trafilem.
    Dlatego od dawna pisalem ze IMO swiatla g* dadza .. i sie
    potwierdzilo.

    Raz jeden nie zauwalem, po ktorej dyskusji sie specjalnie przygladalem
    jak je widac .. i auto nagle wyskoczylo. Ale tylko dach mu wystawal.

    Owszem, przyznaje - czasem lepiej widac i jak dawniej bym ryzykowal
    manewr bo moze nic nie jedzie, tak teraz widze ze jedzie. Ale dziala
    tez w druga strone - teraz wyprzedzam w miejscach w ktorych dawniej
    bym nie ryzykowal. A teraz .. "nic nie blyska, pewnie nic nie jedzie"
    :-)

  • 77. Data: 2010-04-10 15:41:46
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Vax" <m...@z...sie> napisał w wiadomości

    > No widzisz, dobrze kombinujesz.
    > Tylko czy w pojazdach "znowu chcą od nas kasę wyłudzić,
    > ciekawe czyj wujek to produkuje?!", czy zewnętrznie np. na słupkach
    > co 500m - świeci się znaczek "zapal światła" to masz mieć zapalone.
    > Tak czy siak koszty.
    > No i nie załatwia sytuacji w JASNE dni, gdy światła są wskazane.
    > Ale fakt - to mniej groźne niż ich brak po zmierzchu czy w ulewie.

    No to jest szereg rozwiązań. Posłowie PO wybrali najgłupsze czyli nakaz
    włączania na stałę w dzień tego co się nie nadaje.
    neelix

  • 78. Data: 2010-04-10 15:43:58
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Katanka" <k...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > porównując go z pojazdem bez świateł w tych samych warunkach. wiem, że
    > kiedyś bym się wpakował pod koła auta, tylko dlatego, że zlał się z drogą,

    Bo tak się rozleniwiłeś, że widzisz tylko to co świeci.

    > Nie tylko dla widzenia innych lepiej, ale wolę byc tez sam lepiej
    > widziany.

    Demagogia i paranoja. Tylko wyjątkowy ślepak nie widzi samochodu bez świateł
    w dzień.
    neelix

  • 79. Data: 2010-04-10 15:45:30
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    > ..nawet jesli przygotowuje sie do egzaminow wstepnych do podstawowki (o
    > ile takie w PL sa oczywiscie)..to i tak wykazuje sie duzo wiekszym
    > rozsadkiem w tym temacie niz Ty..

    Arek(G) ma argu_męty z piaskownicy. Personalne wycieczki to jego prymitywna
    i jedyna forma wymiany poglądów.
    neelix

  • 80. Data: 2010-04-10 16:06:46
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    > ..niestety - zabawni, to sa polscy kierowcy (nie nie..skandynawia to inna
    > bajka), ktorzy nie sa w stanie zauwazac innych pojazdow jadacych w dobrych
    > warunkach oswietleniowych bez swiatel. I reszta swiata smieje sie z tego w
    > kulak..
    > Choc pomysl jest na tyle debilny..ze pewno i spece z eurokomuny wprowadza
    > to i w reszcie EU. Im glupszy pomysl..tym predzej sie przyjmuje. Wiesz..to
    > tak jak z tym wiiniczkiem, ktory ponoc w EU obecnie jest ryba..

    Dzisiaj rano wypowiadał się w propagandowo zaangażowanej tvn24 jakiś
    "aparat" z jakiejś akademii bezpieczeństwa drogowego. Zapytany czy są jakieś
    badania na których możnaby się oprzeć zaczyna tak: Ja odpowiem panu
    pośrednio. 26 lat temu ..... . Badań nie było i nie ma żadnych żadnych.
    Zaproponowali wtedy pewnej wybranej wąskiej grupie świecenie i ogłosili
    wzrost bezpieczeństwa. Dalej wspomina o tramwajach na światłach mijania i
    motocyklistach. Nie zdaje sobie jednak sprawy, że tramwaje nie jeżdżą
    wszędzie i nie wszędzie po jezdniach, a światła w nich w porównaniu z
    gabarytami pojazdu to bździdło. Nie mam nic przeciw świeceniu tramwajów. To
    co zrobiono wtedy dla motocyklistów, a zrobiono dobrze, dwa lata temu jednym
    nakazem zostało zamordowane. Motocykliści stracili to co wyróźnialo ich
    spośród wszystkich pojazdów. Dzisiaj wyróżnia ich tylko dźwięk odrzutowca.
    Oczywiście skrytykował badania austriackie, które nie pasowały do jego
    świat(ł)opoglądu. Po raz kolejny widać, że swiatłomaniaki nie mają żadnych
    argumentów i używają argumentu siły nad rozumem.
    neelix