  • Data: 2010-04-09 16:59:52
    Temat: Re: Światła mijania
    Od: Vax <m...@z...sie> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-04-09 16:52, neelix pisze:

    > A co taki ewidentnie ślepy miałby robić na drodze? Gdzie sito?

    Ja nie chcę robić za sito ;)

    > XXI to
    > nie średniowiecze. Sami ludzie mają większą świadomość stanu swojego
    > ciala i możliwości naprawy.

    Załatw problem ślepych. I głupich. Potem możemy wyłączać światła,
    w nocy wymagać tylko pozycyjnych, rozmiar znaków zmniejszyć
    pięciokrotnie, zrezygnować z farb odblaskowych i likwidować
    limity prędkości. Zdrowi i normalni dadzą sobie radę a dzięki
    rozsądkowi sami wszystko, włącznie ze światłami i prędkością
    dostosują.

    Teraz poważnie - sam jestem zwolennikiem świateł, choć nie neguję,
    że coś tam dawać komuś mogą.
    Ale argumenty masz po prostu czasem zabawne ;) Wybacz :)

    v.