  • Data: 2010-04-09 17:57:08
    Temat: Re: Światła mijania
    Od: "Czabu" <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "neelix" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:hpnfic$bpl$1@atlantis.news.neostrada.pl...

    > Skoro kilku bez świateł latem przed 21-szą lub po kilku kroplach deszczu
    > na szybie było takim problemem to można było wtedy edukować i naprawiać
    > defekty w myśleniu i postępowaniu.

    Spójrz w lustro. Nie da się. Jesteś najlepszym przykładem, że to jest
    niemożliwe.
    Pamiętasz niedawny wątek, w którym dyskutowaliśmy (a w zasadzie próbowałem
    ja i kliku innych grupowiczów) o kulturze drogowej? Pamiętasz jak się
    zachowywałeś w tamtym wątku? Przypomnę na wszelki wypadek. Twierdziłeś, że
    wpuszczenie kogoś z podporządkowanej drogi lub zmiana pasa na pusty lewy,
    żeby ułatwić komuś włączenie się do ruchu jest stwarzaniem
    niebezpieczeństwa, a wręcz wykroczeniem drogowym w każdym przypadku. Zgadza
    się? Kiedy próbowaliśmy z tym polemizować, jakich argumentów używałeś? "Jak
    nie ma PoRD to jest niezgodne z prawem, bzdura, głupoty, nie będę
    dyskutował, nieprawda, itd." Żadnego rzeczowego argumentu, ani jednej
    refleksji. Kiedy opisałem konkretną sytuację drogową ilustrującą to o czym
    rozmawiamy i poprosiłem, żebyś udowodnił swoją tezę stwierdziłeś, że nie
    masz zamiaru.

    Takich wątków w których udowodniłeś, że należysz do ludzi, do których żadne
    argumenty nie docierają, że prezentujesz postawę "jestem najmądrzejszy,
    najważniejszy, wszystko wiem lepiej, a każdy kto myśli inaczej niż ja, niech
    mnie pocałuje w d...ę" jest znacznie więcej. Z ostatnich wystarczy wspomnieć
    jak się kłóciłeś o zasady pisania na grupach, cytowanie, itd.

    Należysz do ludzi, którzy muszą być "trzymani za twarz", bo wszelkie próby
    dialogu, tłumaczenia, przedstawiania innego spojrzenia na problem są skazane
    na porażkę. Jesteś jak beton, tego ograniczenia nie da się skruszyć. To
    właśnie dla takich ludzi jak Ty wprowadza się zakazy i nakazy. Tacy sami są
    Ci, którzy nie zapalą świateł kiedy np. pada i jest ciemno, bo oni "widzą i
    w kodeksie nie kazali włączać przed godziną 19"...

    Jak edukować takich ludzi jak Ty? Jak im tłumaczyć? Jak prowadzić dialog?

    Po prostu się nie da.

    <ciach bzdety>

    Pozdrawiam
    Czabu