  • Data: 2010-04-09 18:18:46
    Temat: Re: Światła mijania
    Od: Vax <m...@z...sie> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-04-09 17:17, neelix pisze:

    > Trzeba zacząć od lepszego badania kandydatów na kierowców.

    Zrobione? Nie? To nie przeskakuj do kolejnego punktu :)

    > To powiedz jak kierowcy radzili sobie do nakazu? Przecież świeciła
    > zdecydowana mniejszość i to pod wpływem nacisków propagandy i z chęci
    > bycia takim nowoczesnym europejczykiem z olbrzymim IQ.

    Nie do końca. Ja czasem świeciłem w bardzo jasne dni poza miastem.
    Tam, gdzie to faktycznie miało sens.
    Sporadycznie w mieście, gdy słońce oślepiało, odbijało
    się od mokrej nawierzchni itp. przy czym niekoniecznie mnie,
    ale spodziewałem się, że oślepia tych z przeciwka.

    patrz - zjadło mi "nie" - NIE JESTEM zwolennikiem
    "obowiązku zawsze i wszędzie"

    > To jesteś zwolennikiem czy przeciwnikiem?

    Nie domyśliłeś się? ;)

    [ciach argumenty] - te pomiń, rozbawiły mnie inne :)

    Byłbym kategorycznie za zniesieniem obowiązku, gdyby...
    ...istniał skuteczny sposób na egzekwowanie ich wtedy,
    kiedy sa potrzebna, zaś owa potrzeba była w sposób jasny
    i przejrzysty sformułowana.
    I pewnie o to chodzi, że jedynym sposobem PEWNEJ definicji
    "kiedy trzeba" jest "zawsze".

    v.